1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

cs source ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Slipknott 24.08.2009.

1. Slipknott

Slipknott Guest

eli siis asensin ton pelin ja siin pitäis olla joku hal-life deathmatch mukanakin. mut nyt ku oon tehny accauntin niin en pääse pelaa. oon menny tost jostai steam jutusta tai siit mis on niit mainoksia peleistä( tai jotainsellasia) ja sit siin on ne toiminta, seikkailu jne ja sielt voi kuulemma ostaa pelejä. siit alta otan palvelimet tai sen ja koetan liittyä peliin niin ei onnistu. se vaan pukkaa takas siihen mainos sivulle mis on siis kaikki ne työkalut, pelit( my games), file, oma tili jne. nyt ku laitan cd sisään ja klikkaan jotain niistä pikakuvakkeista työpöydällä ( ne on siin siis ilman cd:tä niinku varmaa pitäis) ja sama juttu jatkuu. eli pitäiskö jostain asetuksista säätää jotain tai pitäiskö ton steamin kans tehä jotain. liityin kait johonki css viralliseen jengiin. en oo ees kunnol peril mikä toi steam on. toivon et joku sai täst selvää ja voi neuvoa mua. kiitos jo etukäteen.

2.  
  3. DragoonJ

DragoonJ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käynnistät pelin my games kohdasta tuplaklikkaamalla sen kuvaketta.

4. Slipknott

Slipknott Guest

se hyppää vaa takas siihen ihme steam sivulle

5. Slipknott

Slipknott Guest

eli pitääkö jotain hyväksyä eka sähköpostista ja mul se hyppää kaikista noista linkeistä tohon stem sivulle et koeta pliis helpata mua. työpöydän kuvakkeista se hyppää samalle sivulle.

6. emppu588

emppu588 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    asenna se steamin koti sivulta jos sulla on ollu steam poista steam kkansio nii sitte ku painat my games paina yhen kerran nii sitte voit päästä siihe
    ]

7. Slipknott

Slipknott Guest

pitääkö mun ostaa tiolt steam sivult joku steam-tili. vai pitääkö viel maksaa jostai ku on jo toi cd

Jaa tämä sivu