Voisko joku antaa pikku vinkkejä. Jämähdin kyseisessä pelissä sellaiseen kenttään missä piti etsiä kylästä joku kapteeni "rättipää". Nyt heppu löytyi, mutta sen rakennuksen ovea ei saa millään auki. Muut ukot ovat oven ympärillä valmiina ja odottavat että minä avaisin sen. Kaikki konstit olen kokeillut. talon taakse ei pääse koska se on aidattu verkolla. Talon takana heinäpeltoa jossa paaleja. kohta menee hermot...............
oletko kattonu youtubesta videoita? tai kattonu Gamewalktroughti joltain sivuilta? http://www.cod4central.com/cod4-walkthrough.php tossa sivu josta löytyy jotain tietoo
Joo, sen kentän nimi on Safehouse ja viimeinen tehtävä. Katsoin tubesta sen videoklipin. Siinä ei näyttänyt olevan mitään erikoista. Yksi ukko meni ja avasi sen oven, se oli siinä. mulla ei mene yksikään ukko avaamaan sitä ovea. Pitäisikö niitä ukkoja käskyttää vai?
sulla taitaa olla bugi siinä jos mikään ei auta.yritä asentaa uusin patchi. se taitaapi olla tällä hetkellä 1.7
minulle ei ole tullut mitään ongelmia tuon pelin läpikäymisen kanssa. vaikka olen mennyt kyseisen pelin singleplayerin jo 5kertaa läpi. joo lataa tosiaan tuo uusin patchi, se voi auttaa jotain
Kavereiden kanssa pelaillaan omatekemää serveriä. Kysyisin et miten saan pois ton respawn ajan? Eli kun ukko kuolee joutuu odottamaan 10 sekunttia jonka aikana näkee missä muut pelaajat on. Pieni asia, mut helvetin raivostuttava.