Noniin elikkäs taas yksi näitä bf 2 apuhuutoja. Laitoin keskustelun pystyyn koska en löytänyt samankaltaisista keskusteluista mitään hyödyllistä omaan ongelmaan. (eikä aiheesta ole mitään kovin tuoretta ketjua) Eli kone on pari vuotta vanha ja bf2 on ollut lähes alusta asti messissä. Ostin jossain vaiheessa tälläsen litteän 19-tuumaisen näytön, mikä ei tuottanut ongelmaa. Seuraavaksi meni näytönohjain koneesta ja takuussa laittoivat sisään Nvidia Geforce G100 pumpun. Muistaakseni bf2 toimi vielä senkin jälkeen. Tämän jälkeen olen koneen kerran formannut ja nyt ajattelin taas ruveta pelailemaan bäfää, kun toi 1,5 on tullut jne. No asennukset meni ihan putkeen ja pätsit sain asennettua, mutta kun meinaan aloittaa pelaamisen niin jää peli jumittamaan näyttö mustana heti sen bf2 aloituskuvan jälkeen. Eli vähän samaan tapaan kuin niillä joilla heittää siinä kohtaa takaisin windowsiin, mutta minulla se jää siihen mustaan ruutuun jumiin. Olen koittanut poisto asennus kikkaa ja documentsin kansion sekä rekisterien poistoa, mutta ei ole peli silti lämmennyt. Yhtenä päivänä sain rullaamaan, kun vaihdoin videosettingseistä resuluutiota, mutta koneen uudelleenkäynnistämisen jälkeen ei taas toiminut. Voisikohan olla mahdollista että kyse on näytöstä? laittakaahan kaiken maailman kokeilunarvoiset kikat tähän. Olen monia keskustelupalstoja selaillut ja kokeillut jo vaikka mitä mutta en saa peliä pyörimään.