1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

battlefield 2 onkhelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi madcow92 21.07.2009.

1. madcow92

madcow92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En oo hetkeen pelannu bf2:sta ja ajattelin et jos jaksais kokeilla pitkästä aikaa kun tuo uus patchikin on siihen tällä viikolla tulossa. Oma bf2 levy on hajalla, joten asennin kaverin levystä kopioidulla image -tiedostolla. Peli asentui kyllä hienosti, mutta kun yritän pelata image mountattuna niin ruutuun hyppää kyseinen virheilmoitus:

"Please ensure Battlefield 2 Install disc in the drive, select Ok and restart the application."

Ok, sitte latasin crackin jonka avulla peli lähti pyörimään, mutta peli sammuu/kaatuu ja heittää työpöydälle heti kun multiplayerissä olen saanut servun ladattua 100% ja join -nappula putkahtaa ruutuun. Singleplayeriä saa kyllä pelattua ilman ongelmia, mutta en sitä varten peliä asentanut.

Voisiko pelin kaatuminen olla crackin syytä?

EDIT: minulla on siis pelistä aito versio.

EDIT: Muillakin sama ongelma, linkki

Viimeksi muokattu: 21.07.2009
  2.  
  3. xj0ex

xj0ex Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä käyttöjärjestelmä, vista :) ?

Jos on niin paina BF:n pikakuvaketta oikealla hiiren namiskalla ja pistä "Suorita järjestelmänvalvojana".

Myös virustorjunnan kytkeminen pois pelaamisen ajaksi pitäisi auttaa.

4. madcow92

madcow92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei ole vista. sain ongelman ratkaistua, bf2 multiplayeriä ei voi pelata millään crackillä. mitä tein oli että latasin mini-imagen jonka mounttasin daemon toolsilla, sitte lähti peli mukavasti pyörimään.

5. xj0ex

xj0ex Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ohops, no mitähä se minäki oon aatellu ku lukee oikeen että sulla on XP... :D

Jaa tämä sivu