1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

tämä toiminto on peruutettu tässä tietokoneessa olevien rajoitusten vuoksi. ota yhteys järjestelmän pääkäyttäjään.

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi pimama 13.05.2011.

  1. pimama

    pimama Member

    Liittynyt:
    22.12.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei

    Nyt on koko netti solmussa ja ohjeuspaneelin kautta ei löydy edes internet asetuksia.
    Mitkään nettisivut eivät aukea. Työkalut-valikko aukeaa, mutta kun valitsen Internet asetukset, saan ilmoituksen: tämä toiminto on peruutettu tässä tietokoneessa olevien rajoitusten vuoksi. ota yhteys järjestelmän pääkäyttäjään

    Kone on jo vanha ja olen lahjoittamassa sitä eteenpäin, mutta haluaisin, että käyttäjä pääsee nettiin. Käyttis on XP ja siihen on ajettu windowsin office 7 paketti. Josku viime vuonna netti vielä toimi langallisen modeemin kautta, mutta tänä vuonna se ei oikein enää pelittänyt muulla kuin usb-porttiin asennetulla nettitikulla.
    Mutta silläkään ei päässyt web-selaimen työkalujen kautta internet asetuksiin.

    Nyt ei ole nettitikkua, mutta langaton laajakaistaliittymä on, jonka laite tunnisti tässä yksi päivä, mutta eilen taas ei tunnistanut.

    Voisiko joku ystävällisesti neuvoa, mitä mun pitää tehdä vaihe vaiheelta, jotta saan tämän Amilon (1640) netin toimimaan ja internet asetukset takaisin ohjauspaneeliin. Tämä taitaa olla nyt todella riisuttu malli.

    Olen ladannut siihen ie8:n, mutta mitkään sivut eivät aukea. Lisäksi olen ladannut microsoftin sivulta kaksi fix it-työkalua, mutta nekään eivät ole tuottaneet toivottua lopputulosta.

    Kiitos avustanne etukäteen.
     
  2.  
  3. Bodomed

    Bodomed Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2006
    Viestejä:
    362
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voisit kokeilla Windows XP:n uudelleen asennusta vaikkapa näin alkuun. Jos tuo ei toimi niin, sitten se vika on varmasti jossain syvemmällä.
     
  4. Osku58

    Osku58 Regular member

    Liittynyt:
    22.03.2006
    Viestejä:
    256
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Tarkista tiliasetukset. Jos koneeseen ei ole luotu käyttäjien tilejä ja siinä on vain nimetön järjestelmänvalvojan tili, tulee tuo ilmoitus. Jos kerran olet luopumassa koneestasi, puhdas uudelleen asennus olisi mielestäni paras vaihtoehto.
     

Jaa tämä sivu