1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

En pysty kopioimaan cd-levyltä musiikkia

Viestiketju Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi -osiossa. Ketjun avasi Nannuli 21.02.2013.

  1. Nannuli

    Nannuli Member

    Liittynyt:
    11.04.2012
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs ongelma on:
    Kun laittaa cd -levyn koneeseen ja menee media playerin kautta kohtaan "kopioi levy".. Tulee teksti "Windows Media Player ei löydä tiedostoa. Jos yrität toistaa, tallentaa tai synkronoida kirjastossa olevaa kohdetta, kohde saattaa osoittaa tiedostoon, joka on siirretty, poistettu tai nimetty uudelleen."

    Mikä mättää? Käytössäni on Windows 7. Media playerin versio on: 12.0.7601.17514

    T: Nannuli
     
  2.  
  3. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Levy on kopio suojattu elikkä jos haluut sen kopioida niin sitten joudut itse ottamaan asiasta selvää, kannattaa lukea AD:n säännöt noista hommista.
     
  4. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,519
    Kiitokset:
    228
    Pisteet:
    93
    Kokeiles parempaa ohjelmaa:
    EAC, eli Exact Audio Copy.

    T: Vesku
     
  5. Nannuli

    Nannuli Member

    Liittynyt:
    11.04.2012
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko tuo EAC suomenkielinen ohjelma? Osaatko sanoa tuosta media player jutusta, että onko kyse ohjelmaviasta, vääristä asetuksista tai kenties estääkö joku tietokoneen oma suojaus kopioinnin?
     
  6. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,519
    Kiitokset:
    228
    Pisteet:
    93
    Ei taida olla suomenkielinen...
    En osaa, kun olen aina EAC:llä ripannut FLAC:iksi...
    MPXX sucks!


    T: Vesku
     
  7. Nannuli

    Nannuli Member

    Liittynyt:
    11.04.2012
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen tietoinen kopiointi laista ja kyse ei ole kopiosuojatusta levystä, koska siskoni koneella sen saman levyn pystyy kopioimaan, en vain aina jaksa sinne mennä tekemään hommaa. Hänellä on windows vista, media playerin versiosta en tiedä. Sitä paitsi mun koneen media playerillä ei pysty kopioimaan mitään levyjä juuri edellä mainitun ongelman takia. Silloin kun mulla oli vielä xp käyttöjärjestelmällinen kone, niin sillä onnistui lähes kaikki. Sitä en tajua, että miksi se tökkii windows 7:n kanssa.
     
  8. mozilla

    mozilla Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2005
    Viestejä:
    466
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
  9. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    iTunes tekee myös perushyvää jälkeä.
     
  10. swod

    swod Regular member

    Liittynyt:
    11.01.2009
    Viestejä:
    321
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Pitäis löytää semmoinen cd rippausohjelma jolla saa mp3:iksi vähintään 320 laadulla. Ilman mitään lame mp3 juttujen asentamisia. Mulla on 32 bittinen windows 7. mediaplayerillä en ole vielä edes koittanut, koska en uskoa, että sillä saa kovin hyvällä laadulla muunnettua levyjä.
     
    Viimeksi muokattu: 07.01.2014

Jaa tämä sivu