1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pc-tv hdmi-hdmi-kaapelilla ja ääni pätkii

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi jufo1983 29.12.2009.

  1. jufo1983

    jufo1983 Member

    Liittynyt:
    29.12.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli olen kytkenyt pc:n ja tv:n hdmi-hdmi kaapelilla ja kuva toimii loistavasti mutta ääni kuuluu hetken ja suhisten ja paukkuen loppuu ja hetken on poissa jolloin taas suhinaa ja pauketta jolloin ääni palaa taas. Aluksi oletin vian olevan ohjelmassa jolla elokuvaa katsoin ja olen kokeillut jo montaa mutta vika on vaan aina sama. Nyt huomasin vian esiintyvän myös netistä videoita katsellessa. Äänen ollessa poissa saa kuitenkin ääni asetuksista löytyvän testi äänen kuulumaan. Olen valinnut asetuksista äänen ulostuloksi hdmi liittimen eli pitäis sekin olla kohdillaan mutta ei nyt vaan enää äly riitä.
     
  2.  
  3. obeliski

    obeliski Member

    Liittynyt:
    30.12.2008
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo samoja ongelmia oli itelläkin taannoin.Äänikortin/piirin ajurin päivitys ja uusin ac3Filteri ja mpc-hc ja asetukset kuntoon niin toimii varmaan.
     
  4. jufo1983

    jufo1983 Member

    Liittynyt:
    29.12.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joko en osannut asetuksia laittaa tai sitten ei vaan toiminut. Kävin valmistajan sivuilta hakemassa ajurin ja asensin mutta tulosta ei sitten tullut. Kovasti kaivoin kaikkea koneen ääniasetuksia mutta ei vaan auttanut. Tv:n asetuksia olen myös yrittänyt mutta tuloksetta.
     

Jaa tämä sivu