1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten siirtää yli 4 gt:n ohjelmat Humax digi-boxilta PC:lle?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Bream 20.09.2011.

  1. Bream

    Bream Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    402
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Pähkäilyni koskee Humax Wbox HD PVR-1000C -digi-boxia, jonka kiintolevy on täynnä ohjelmia. Tarkoitus olisi siirtää ne PC:lle USB-väylän kautta. Onko kenelläkään tietoa, millä ohjelmalla saisin ne siirrettyä PC:lle? Kiitos.
     
  2.  
  3. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Hetkinen? Onks teitä montakin samannimistä täällä!?! http://keskustelu.afterdawn.com/t.c...lla_tallennetut_ohjelmat_pc_lle_miten-874393/

    Vuosi sitten siirtely onnistui, ja nyt ei enää?



    Vai oletko hankkinut uuden boksin? Tunnistaako kone tuon boksin ulkoisena kovalevynä? Jos tunnistaa, niin miten olis ihan copy/paste.
     
  4. Bream

    Bream Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    402
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Olen ennenkin kirjoitellut asian johdosta, se on totta, mutta en silloinkaan saanut vastausta kysymykseen Miten siirrän tiedostoja Humax Wbox HD PVR-1000C:ltä PC:lle. Jos joku tietää, mikä se ohjelma on, niin kertokoon. Toisaalta, minulla on se ohjelma joskus ollut, mutta erinäisten systeemissä olleiden ongelmien vuoksi, olen menettänyt sen lopullisesti. En edes muista minkä niminen se oli. Ojentakaa auttava kätenne tässä asiassa. Kiitos.
     
  5. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    No vähän ihmettelin kun aiemmin kerroit muokanneesi boksista saatua HD matskua nerolla ilman ongelmia. En oikein usko että sun boksissasi on Neroa.

    Anyway. Toistan kyssärin. Näkyykö digiboksi koneellasi ulkoisen kovalevynä, kun kytket sen usb piuhalla kiinni? Jos ei, niin yksi mahdollisuus on, että usb liitäntä täytyy ottaa käyttöön jostain boksin asetuksista.
     
    Viimeksi muokattu: 21.09.2011
  6. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Minulla ei ole Humaxia, mutta on Division, ja siinä on takapaneelissa USB-liitin, josta yhdistetään tietokoneeseen. Minulta mykistyi se liitin ja olin saman ongelman kanssa nokikkain, kuin sinäkin nyt. Divisionin etupaneelissa on myös USB-liitin johon voi kytkeä FAT-tiedostojärjestelmäisen muistitikun, ja sille voi kopioida siirrettäviä nauhoituksia ja siltä siirtää ihan minne vaan.

    OlliJulle
     
  7. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Huomasitko että kyseessä oli Humax? Mullakin on Kaon ja siitäkin voi siirtää. Ei tosin ihan minne vaan...
     
  8. juliuz10

    juliuz10 Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2006
    Viestejä:
    199
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    yritin itse silloin kun hankin wboxin , etsiskelin myös netistä ohjeita , mutta tulos oli nolla . wboxista ei voi ottaa ulos mitään , ei sd eikä hd videoita/elokuvia ! aikaisemmin omistin topfieldin (ei hd ) josta kyllä onnistui minkä vuoksi luulin että wboxistakin onnistuisi , vaan eipä onnistu . T.juliuz
    P.S. mikäli olet joskus itse onnistunut ja muistat miten niin kirjoita tänne , saattaisi muitakin kiinnostaa . (welho kun on kertonut että boxista ei voi siirtää koneelle ). liittyy jotenkin näihin linkitys juttuihin .
     
  9. Bream

    Bream Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    402
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28


    Pitää paikkansa, mutta mitäs sitten, kun tiedoston koko on yli 4 gt? Eipäs onnistukaan sen siirtäminen enää mihinkään. Perustavaa laatua oleva kysymys kuuluukin: Millä yli 4 gt:n kokoinen tiedosto siirretäänn PC:lle?
     
  10. Bream

    Bream Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    402
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Ei digi-boxissa olekaan Neroa, vaan PC:ssä. Jos joku väittää ettei Humaxista voi siirtää ohjelmia, puhuu läpiä päähänsä. Minä olen siirtänyt ja siirtäisin edelleenkin, jos muistaisin, millä ohjelmalla se onnistuu parhaiten USB-väylästä. Humaxin kiintolevyllä on tavaraa tällä hetkellä 74 % koko kapasiteetista. Mikä on se ohjelma, jolla voi siirtää Humaxin USB-väylästä ohjelmat PC:lle (myös yli 4 gt:n kokoiset ohjelmat)? Kiitos.
     
  11. juliuz10

    juliuz10 Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2006
    Viestejä:
    199
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
     
  12. juliuz10

    juliuz10 Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2006
    Viestejä:
    199
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    humaxilla varmaan voikin , mutta wboxilla ei .(humax/wbox ei ole 1/1 sama laite) . jos olen väärässä niin kerrot varmaan minulle ja muille miten se tehdään . keinolle olisi käyttöä . T.juliuz
     
  13. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28


    Joo, se onkin ongelma sitten jos PC:n USB-osio on sanonut yhteistyösopimuksen irti. FAT32-järjestelmämuoto ottaa vastaan vain 4:ään Gigaan asti.
     
  14. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Joo, huomasin toki, ja mainitsinkin, että mulla on eri merkkiä, mutta tarkoitus olikin ehdottaa mahdollista toista keinoa siirtoon.

    OlliJulle
     
  15. Bream

    Bream Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    402
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    ...ja keskustelu käy kuumana.
     
    Viimeksi muokattu: 22.09.2011
  16. Bream

    Bream Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    402
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28


    Ehkä ainoaksi keinoksi jää turvautuminen ruuvimeisselin kikkivoipaiseen apuun ja avata Humaxin kotelo ja irrottaa kiintolevy ja asentaa se toisen kiintolevyn jatkeeksi PC:lle. Jo luulisi homman skulaavan... ...tai sitten ei. Who knows?
     
  17. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28


    Kai Sinulla on myös tallentava DVD? Kokeilepa voisitko tallentaa ongelmakokoiset tiedostot DVD:lle ja siirtää sillä PC:lle.

    Terveisin OlliJulle
     
  18. Bream

    Bream Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    402
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Kerro miten, kun Humaxin digi-boxilta ei saa kopioitua yhtäkään tiedostoa PC:lle?
     
    Viimeksi muokattu: 22.09.2011
  19. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,495
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93


    Valitettavasti Wbox HD:n ykkösmallikin (se Humaxin tekemä) salaa tallenteet yksilöllisellä avaimella, joka tehokkaasti estää tallenteiden jatkokäsittelyn...
    Vaikka ne tallenteet saisitkin ulos, ei niillä tee mitään, koska ne eivät toimi kuin juuri siinä tietyssä boxissa.

    Tämä taas johtuu näitten ohjelmayhtiöiden (niitten jotka töllö-ohjelmia tekevät ja myyvät esitettäväksi) suorastaan hysteerisestä internet- ja piraattipelosta....

    T: Vesku
     
  20. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Tarkoitin siis ihan erillistä DVD-soitinta, kytkettynä ainoastaan Humaxiin ja töllöön. Antaako Humax tehdä edes sellaisen siirron, vai onko Veskun tieto ihan vankkumaton (salauksesta)?

    OlliJulle
     
  21. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28


    Onko se Vesku niin, että HD-tallenteita ei saa tallennetuksi edes BlueR-DVD-levylle?
    Niin ja suojaako se tavallisetkin nauhoituksensa?
    Kysyy: OlliJulle
     
    Viimeksi muokattu: 22.09.2011

Jaa tämä sivu