1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG42" plasma kanavat hävisi

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Up0 22.12.2011.

  1. Up0

    Up0 Member

    Liittynyt:
    13.06.2010
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ongelma on seuraavanlainen.
    Tulin normaalisti töistä kotiin, avasin television niin ruutuun tuli teksti "ei signaalia".
    Tv:ssä on antenni ja kaapeliviritin, ja olen koittanut etsiä kanavat uudestaan. Ei löydä yhtään kanavia. Makuuhuoneen tv toimii normaalisti ja tulee samasta antennipistokkeesta kun olohuoneeseenkin. Yritin toisella antennipiuhallakin, mutta turhaan. Tv muuten näyttäisi toimivan normaalisti, ainut että yhtään kanavaa ei näy. Uuden tv:n paikka?

    Kellään tullut vastaavaa tilannetta eteen? Apuja tarvittaisiin kipeästi.
     
  2.  
  3. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Mullakin on tullut tuommoista vastaan LGn televisiolla, tosin se televisio mitä minä olen säätänyt ei hakenut kanavia automaattisesti. Manuaalisesti kanavat kyllä löytyivät(hitaasti, koska manuaalisessa syötössä piti katsoa digiboxista kanavanippujen taajuudet ja näpytellä ne telkkarin kaavahakuun), mutta ne katosivat aina välillä mystisesti. Epäilin kyllä vahvasti että television omistaja oli syypää tähän, hänellä oli tapana aina välillä nyppäistä TVn töpseli pois seinästä yöksi(vanhakantainen tapa "säästää sähköä" silloin kun laite ei ole käytössä), ja tämä saattoi johtaa siihen että TVn kanavamuisti tyhjeni "mystisesti" muutaman kuukauden välein. Tätä ei ole enää tapahtunut koska naisen(80v rautarouva) poika (yli 50v kaveri) muutti takaisin Suomeen Ruotsista ja toi tullessaan omat kamansa, ja telkkaria katsotaankin nyt pojan televisiosta.

    En tiedä sitten mikä sinun televisiotasi vaivaa, mutta jos toinen telkkari kerran toimii, on vika joko signaalinvahvuudessa tai itse telkkarissa. Toisessa telkkarissa voi olla herkempi viritin, tai tämän telkkarin viritin on rikki.
     
    Viimeksi muokattu: 22.12.2011
  4. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Joskus Samsungilla törmännyt samanlaiseen ongelmaan. Mulla kaapeliverkko, mutta telkku yritti jostain syystä näyttää antennivirittimen kuvaa.
     

Jaa tämä sivu