miksi gomplayer lakkaa toimimasta kun asennan ffdshow ohjelman

#1 12.2.2010 @ 11:21
bongari Suljettu viallisen sähköpostiosoitteen vuoksi
outoa että gomplayer lakkaa toimimasta kun asennan ffdshow ohjelman,tietääkö joku syytä
AfterDawn Ilmoitus
#2 12.2.2010 @ 14:02
Tämä ei ole välttämättä se vastaus mitä odotit tai haluat, mutta vaihda hyvä mies soitinta :)

MPC-HC
#3 12.2.2010 @ 15:35
bongari Suljettu viallisen sähköpostiosoitteen vuoksi
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti coocie98:
Tämä ei ole välttämättä se vastaus mitä odotit tai haluat, mutta vaihda hyvä mies soitinta :)

MPC-HC
sain toimiin jo,kun muutin asetuksia vähän,ja lisäksi tuo ei kyllä läheskään korvaa gomplayeriä,gomplayer on ehdottomasti paras
#4 8.3.2010 @ 14:18
Kyllähän vanha MPC hakkaa sun ,gomplayerin mennen tullen, ihan niin kuin Nero ja kaikki muutkin soittimet, ei tule ongelmia, tuommoisilla paska ohjelmilla tulee, ,gomplayer TOSI SURKEE ÄLKÄÄ IKINÄ HANKIKO VAHINGOSSAKAAN!!!
#5 9.3.2010 @ 08:46
"Mun faija hakkaa sun faijas" :D

Voisit melkein perustella mielipiteesi. Itse kuulisin sen mielelläni. Gom-Player ei aikoinaan toistanut minulla kunnolla mkv-kontainerin sisällä olevia ass-tekstityksiä, joten en siksi suosi kyseistä soitinta.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 9.3.2010 @ 08:53
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.