*

AfterDawn.com Keskustelualueet

AVI ja mp3 äänenvoimakkuus

Tässä viestiketjussa on 4 viestiä.

Minulla on kovalevyllä reilut 2000 karaoke taustaa AVI(XVid/mp3) videoina, sekä myös pelkkinä mp3 tiedostoina.
Äänenvoimakkuudet vaihtelevat kovasti tiedostojen välillä, ja joka biisille saa hakea mixeripöydästä taustat/laulun balanssiin.

Mikä on paras ohjelma jolla nuo kaikki yli 2000 tiedostoa saisi kerralla normalisoitua samaan volume tasoon?

Onko jossain rippaus ohjelmassa jo valmiiksi mahdollisuus pakottaa tiettyyn volume tasoon?
Karaoke dvd levyissä on pirusti vaihtelua keskenään.
Itse olen ripannut AVS Video Converterilla, mutta siinä ei ole mitään valintoja voimakkuudelle.
▼▼ Tässä viestiketjussa on 3 vastausta - vastaukset ovat mainoksen alapuolella ▼▼
AfterDawn Ilmoitus
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tepi72:
Minulla on kovalevyllä reilut 2000 karaoke taustaa AVI(XVid/mp3) videoina, sekä myös pelkkinä mp3 tiedostoina.
Äänenvoimakkuudet vaihtelevat kovasti tiedostojen välillä, ja joka biisille saa hakea mixeripöydästä taustat/laulun balanssiin.

Mikä on paras ohjelma jolla nuo kaikki yli 2000 tiedostoa saisi kerralla normalisoitua samaan volume tasoon?

Onko jossain rippaus ohjelmassa jo valmiiksi mahdollisuus pakottaa tiettyyn volume tasoon?
Karaoke dvd levyissä on pirusti vaihtelua keskenään.
Itse olen ripannut AVS Video Converterilla, mutta siinä ei ole mitään valintoja voimakkuudelle.
Jos olisi kyseessä pelkkä mp3 niin siihen löytyy sellainen ohj kuin Mp3gain

Tuon prosessin voi AVI-tiedostojen osalta automatisoida
http://forum.videohelp.com/threads/2551...tiple-AVI-files
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Agent_007:
Tuon prosessin voi AVI-tiedostojen osalta automatisoida
http://forum.videohelp.com/threads/2551...tiple-AVI-files
Kiitoksia, kokeilen tätä
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.