1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tallentamisvaikeus..Mikä ohjelma?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PETE11 28.08.2012.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    773
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Mikähän tai minkälainen ohjelmaa tarvitsisin. Olen ostanut tuollaisen 2 DVD:n pakkauksen musiikkia. Siinä on osa dokumenttia l. tarinaa.. Tarkoitus on siirtää kovalevylle myöhempää polttamista varten. Tuo siirtäminen vielä onnistuu. Olen muuttanut sen MP4 muotoon tuolla "Handbrake" ohjelmalla. Lopputulos on hyvä. Olen myöskin Auto KG kokeillut muuttaa avi muotoon. Lopputulos on siinäkin OK.. Nyt on vain tullut eteen seuraavanlainen ongelma:
    Kun olen muuttanut tuon ensimmäisen levyn MP4:n muotoon, se katkeaa tosi keljumaisesti kesken l. Esim. dokumenttiosa joutuu tekemään 2 osaa. Toivon mukaan käsitätte mitä tarkoitan.. Onko olemassa ohjelmaa jolla voisi näitä raitoja(Ifo) yhdistää..
    VTS_01_1
    VTS_01_2

    Mielestäni tosi hyvä jälki tuolla handbrakella tulee, mutta tämä asia hiukan vaivaa..
    Ohjeita..
     
  2.  
  3. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onko pakko olla mp4-formaatissa? Levyn voi kloonata imageksi myöhempää polttoa varten esim ImgBurn ohjelmalla tai pakata ja polttaa DVDShrink ohjelmalla.
     
  4. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    773
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Ei tosiaan välttämättä. En vaan saa näkymään millään soittimella image levyä. Olen polttanut iso tiedoston image muotoon. Tuon ison toistaminen kyllä onnistuu...

    Ohjeita
     
    Viimeksi muokattu: 07.09.2012

Jaa tämä sivu