Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
VLC + sub ongelma
5.7.2011 @ 10:37
kamy73
Lähetä yksityisviesti
Newbie
Moi
Vaihdoin uuteen macciin ja jostain syystä nyt kun katson leffoja VLC:llä niin subit näkyy vain sellaisen
kryptisenä (A)(A)(A) tms. koodina vaikka samat ohjelmat yms. on koneessa.
Onko joko asetus pielessä vai mikäs on vikana?
*M*
Vaihdoin uuteen macciin ja jostain syystä nyt kun katson leffoja VLC:llä niin subit näkyy vain sellaisen
kryptisenä (A)(A)(A) tms. koodina vaikka samat ohjelmat yms. on koneessa.
Onko joko asetus pielessä vai mikäs on vikana?
*M*
AfterDawn
Ilmoitus
11.7.2011 @ 09:00
Tekstitys:
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-61/vlc_media_player_-opas_1_0_0-_0_9_9-_ja_0_8_6-versiot-87718/
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-61/vlc_media_player_-opas_1_0_0-_0_9_9-_ja_0_8_6-versiot-87718/
Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.
11.7.2011 @ 13:38
kamy73
Newbie
Moi.
Kiitos, olen lukenut nuo ja käyttänyt ennenkin noita yms. Nyt en vaan ymmärrä miksei teksitykset toimi kun asetukset aivan
samoin kun vanhassa koneessa...ja olen lukenut nuo ohjeet eikä noissa ollut asiaan apua....
Kiitos, olen lukenut nuo ja käyttänyt ennenkin noita yms. Nyt en vaan ymmärrä miksei teksitykset toimi kun asetukset aivan
samoin kun vanhassa koneessa...ja olen lukenut nuo ohjeet eikä noissa ollut asiaan apua....
11.7.2011 @ 18:29
Olisko mahdollista saada kuvankaappaus tuosta tekstistä? (niin selviäisi millä tavalla ne ovat väärin). VLC:n kanssa ei tarvitse yleensä mitään asetuksia muokata tekstityksen osalta, joten tuo kryptisyys viittaisi bugisiin tekstitystiedostoihin tai VLC:n omaan bugiin.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.7.2011 @ 18:31
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.