1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

pinnacle 14 kuva värisee

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kale22 12.06.2013.

  1. kale22

    kale22 Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2009
    Viestejä:
    115
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiedä olenko oikeassa paikassa, mutta olen editoinut videoita viiti´sen vuotta pinnacle 14 ohjelmalla. Nyt tullut ongelma: dvd:lle poltetussa levyssä on selvästi havaittavaa värinää ja juovaisuutta mitä aikaisemmin ei ole ollut. Kokeilin myös samaa projeltia Blueraylle, mutta virheet tulee sielläkin esille. Projektiasetukset ja polttoasetukset ovat aina olleet samoja.Myös kameramateriaali on samaa, yleensä Mov/mpeg4.

    Kokeilin pienen pätkän samoista klipeista Nero 12 -ohjelmalla ja laatu oli ihan erinomainen, ei mitään edel mainittuja värinöitä. En tunne Neroa hyvin mut epäilen, että sillä ei ole yhtä kätevä vetää videoita, ääniä,kommentteja, musiikkia eri kerroksissa kuin Pinnaclessa, vai kuin on?
     
  2.  
  3. siveni

    siveni Newbie

    Liittynyt:
    03.12.2013
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
     
  4. siveni

    siveni Newbie

    Liittynyt:
    03.12.2013
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Sun ongelmastasi en osaa sanoa sitä sun tätä, mutta mulla oli aikanaan Pinnacle 11 ja niitten kanssa XP:ssä ainakin homma toimi, paitsi yhdessä VHS:ssä kun kuva ja ääni ei synkannut.
    Nyt hommasin vanhoja VHS-karaokekasetteja, kun siihen hommeliin olen vanhoilla päivilläni hurahtanut ja hommasin Pinnacle Moviebox HD:n, jotta saisin karaokekasetit digimuotoon. (Siinä on mukana Pinnacle 15.)
    Sainkin ne kasetit digitoitua, mutta sitten kun aloin viimeistelemään tallennusta ja yritin laittaa linkkejä ko. biiseihin, niin eipä onnistunutkaan, vaikka Pinnaclen ohjelmassa homma pyöri hienosti, kun se pyöri PC:llä ja linkit toimi.
    Olisiko linjoilla joku viisaampi, joka osaisi vaikka meidän molempien asiaa valaista.
     

Jaa tämä sivu