Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
TorrentPrivacy palvelu bugi?
15.12.2012 @ 13:37
Pekken
Lähetä yksityisviesti
Member
Onko kukaan täällä käyttänyt TorrentPrivacy palveluita?
Aattelin vaa kun heillä on tarjous että 1vk ilmasiksi. Päätin että no pitää kai sitten ostaa se jos haluaa käyttää menin sinne sivulle ja siellä oli että 1vk ilmasiksi tai 50% pois ekasta ostosta. Päätin että no kokeillaan sitten 1vk uudestaan ilmasiksi ja hyvin näyttä toimivan. Voiko tälläsestä bugista tai jostain tulla jotain ongelmia mulle??
Aattelin vaa kun heillä on tarjous että 1vk ilmasiksi. Päätin että no pitää kai sitten ostaa se jos haluaa käyttää menin sinne sivulle ja siellä oli että 1vk ilmasiksi tai 50% pois ekasta ostosta. Päätin että no kokeillaan sitten 1vk uudestaan ilmasiksi ja hyvin näyttä toimivan. Voiko tälläsestä bugista tai jostain tulla jotain ongelmia mulle??
AfterDawn
Ilmoitus
15.12.2012 @ 21:21
Niin kauan kun et luottokorttinumeroa syöttänyt mihinkään niin ei lisälaskua ainakaan tule.
15.12.2012 @ 21:50
Pekken
Member
Paypalin kautta pitää aina maksaa hienosti se 0$ tuosta.
Tosin ei kyllä paljoa haittaa jos joudun maksamaan joku 10€ tuosta kahdesta kerrasta.
Tosin ei kyllä paljoa haittaa jos joudun maksamaan joku 10€ tuosta kahdesta kerrasta.
16.12.2012 @ 09:46
Käsittääkseni Paypal-maksu on aina kertaluontoinen ja asiakkaan on se joka kerta hyväksyttävä, eli kauppa ei voi automaattisesti laskuttaa lisää.
16.12.2012 @ 10:37
Pekken
Member
Niin eli siinä tulee aina se että menis automaattisesti viikon päästä mutta oon perunut sen joka kerta. Eli siis eikös tämä ole perjaatteessa heidän vika etteivät ole korjanneet tai huomanneet tälläistä virhettä heidän netti sivullaan?
Eli toisaalta voivatko he lähettää mulle tai jollekkin muulle joka on huomannu tän että "hei sun pitää maksaa ny 4:stä kerrasta" tai jotain?
Eli toisaalta voivatko he lähettää mulle tai jollekkin muulle joka on huomannu tän että "hei sun pitää maksaa ny 4:stä kerrasta" tai jotain?
16.12.2012 @ 11:55
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565:Kyllä minulla ainakin Spotify veti aikoinaan joka kuukausi automaattisesti rahat tililtä kunnes katkaisin sen.
Käsittääkseni Paypal-maksu on aina kertaluontoinen ja asiakkaan on se joka kerta hyväksyttävä, eli kauppa ei voi automaattisesti laskuttaa lisää.
Tietokone; Emo=AsRock 970 Extreme4, Prosessori=AMD Phenom II X4 965 Black Edition (oc 4GHZ), Nayttis=Gigabyte AMD Radeon HD 7850 OC 2GB, Muisti=16gb 1600Mhz DDR3, Kovalevytila=Vaihteleva.
Läppäri1; Emachines (Acer) E732ZG.
Läppäri2; IMB 5140 (vuodelta -86)
Läppäri1; Emachines (Acer) E732ZG.
Läppäri2; IMB 5140 (vuodelta -86)
16.12.2012 @ 11:58
Pekken
Member
Niin siis paypalista voi perua sen ettei se maksuta automaattisesti sun tililtä eli sitten sun pitää ite tehä se joka kerta.
Mutta siis vieläkin auki se että voiko nää oikeesti tulla sillei et "hei, hei sun pitää maksaa nuo 2 kertaa ny" tyylii? Vaikka ite ei huomaa tuollaista bugia/virhettä?
Mutta siis vieläkin auki se että voiko nää oikeesti tulla sillei et "hei, hei sun pitää maksaa nuo 2 kertaa ny" tyylii? Vaikka ite ei huomaa tuollaista bugia/virhettä?