1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

VLC playerin videon toisto ongelma

Viestiketju Videon toisto -osiossa. Ketjun avasi _Kk_ 25.02.2013.

  1. _Kk_

    _Kk_ Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2010
    Viestejä:
    330
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä ongelma on se että mikä tahansa video esim. elokuvat pätkivät jossain kohdissa ilman mitään järkevää syytä...tausta prosesseja ei ole päällä ja vlc asetuksia olen kokeillut säätää mutta tuloksetta...kuitenkin jos poltan tekstit kiinni elokuvaan ja toistan sen AVI tiedoston niin pätkimistä ei enää ole.

    Miten saisi siis tuon pätkimisen loppumaan kun se ei ole videoklipistä kiinni

    EDIT: myöskään mp4 tiedostoissa en ole huomannut pätkimistä, tähän mennessä vain AVI ja MKV klipeissä
     
    Viimeksi muokattu: 25.02.2013
  2.  
  3. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Onko videoissa tekstityksiä? Jos on, kokeile ottaa tekstit pois päältä.

    EDIT: Joillain näytönohjaimilla (nVidian) on ongelmia tekstimuotoisten tekstitysten toistamisen kanssa ainakin VLC ja MPC-HC soittimilla. Ongelmia ei ole jos tekstit ovat kuvina (esim. SUB+IDX).
     
    Viimeksi muokattu: 25.02.2013
  4. _Kk_

    _Kk_ Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2010
    Viestejä:
    330
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen kokeillut ilman tekstejä ja smat "lagit" tulee samoissa kohdissa mutta jos kelaan kohdan taakseppäin nii se ei toista lagia josta päättelin että vika ei ole videossa

    Olen toisatanut kaikki tekstit .sub tiedostona
     
  5. odemies

    odemies Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    449
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itsellä Vistassa läppärissä samaa ongelmaa,ottaa toistoon videon Youtubista,koneelta leffaa,mistä vaan,kaikki nykii ja jumii
    kaikkea on koiteltu päivittää ja siivoilla mutta ei toimi ei..ideaa siis?
     

Jaa tämä sivu