1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Audacity 1.3 beta

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Cranding 28.07.2011.

  1. Cranding

    Cranding Guest

    Minulla on dazzlella nauhoitettu pelivideo johon täytyisi liittää oma puhe ja sitten peli sekä oma ääneni ja video pitäisi saada yhtenäiseksi elokuvaksi windows live movie makerilla. Miten onnistuu?

    Eli lyhyesti: Audacity 1.3 beta:lla nauhoitettu puheeni, peliäänet ja itse pelivideo yhtenäiseksi elokuvaksi windows live movie makerilla.
     
  2.  
  3. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Riippuu ihan videon formaatista. Itse tekisin tuon yhdistelemisen vaikka virtualdubilla tai virtualdub modilla (kevyempiä kuin movie maker) ja sitten jos välttämättä täytyy movie makeria käyttää, niin sillä voi sitten vaikka pakata tuon videon. Ihmettelen kovasti kuitenkin tuota systeemiäsi, miksi nauhoitat äänet erikseen etkä videon kanssa samaan aikaan? Jos videossa on jo äänet ja haluat vain lisätä siihen puheraidan päälle, pura äänet videosta, audacityllä mixaat puheen ja muut äänet yhteen ja korvaat videon ääniraidan.
     
    Viimeksi muokattu: 29.07.2011

Jaa tämä sivu