1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Apua kitaravideoihin

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi rapotin 25.08.2012.

  1. rapotin

    rapotin Member

    Liittynyt:
    04.02.2012
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä olen pistänyt Youtubeen n.30 kitara "coveria" tähän mennessä ilman kuvaa, mutta nyt on hankittu EOS 600d jolla saa hienosti videolle kaiken.

    Ennen olen vahvistimesta pistänyt kuuloke liitäntään johdon (uros-uros 3.5mm) tietokoneen mikrofoni liitäntään kiinni. Tästä tulee toinen ongelma joka on äänen de-sync (eli ääni on n sekunti jäljessä)

    Voiko 600d:n liittää johdolla kajariin ja voiko sillä kuvata myös äänen ja kuvan yhtäaikaisesti, ja miten? kiitos vastauksista jo etukäteen:p

    ps. En tiennyt mihin pitäisi tämmöinen tunkea joten pistin musiikkiohjelmat kategoriaan.
     
  2.  
  3. jusatinn

    jusatinn Member

    Liittynyt:
    31.08.2011
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Myöhäinen vastaus, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan eiks jeh?

    Itse suosittelisin "helpoimmaksi" (tai ainakin vähiten muutoksia vaativaksi) tavaksi sitä, että jatkat äänen nauhoittamista samalla tavalla (jos olet ollut tyytyväinen äänenlaatuun) ja nauhoitat videon siitä samasta kerrasta kun soitat, sitten avaat jonkinlaisen videonmuokkausohjelman (ihan perus moviemaker riittää).

    1. Lisäät videon ja poistat siitä äänet (mute)
    2. Lisäät nauhoitetun äänen koneelta
    3. "Sync" eli siirrät äänen oikeaan kohtaa videoon nähden
    4. Valmis video Youtubeen
     
  4. rapotin

    rapotin Member

    Liittynyt:
    04.02.2012
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu, näin oon tehnyt jo 8 videon verran:p kiitos silti vastauksesta
     

Jaa tämä sivu