*

AfterDawn.com Keskustelualueet

Windows Surface Pro Skandit

Tässä viestiketjussa on 3 viestiä.

Ajattelin tuottaa itselleni Windows Suurface Pron ilman näppäimistökantta. Mahtaako itse laitteen virtuaalinäppäimistöön voida määritellä skandinavisen näppäimistön. Olisiko jotain muita mahdollisia esteitä, miksei konetta voi ostaa Jenkeistä?
▼▼ Tässä viestiketjussa on 2 vastausta - vastaukset ovat mainoksen alapuolella ▼▼
AfterDawn Ilmoitus
Jenkeistä tuodessa, kannattaa muistaa että mahdollinen virtalähteen töpseli (siis se mikä menee virtalähteestä pistorasiaan) ei ole samanlainen kuin Suomessa ja virtalähteen jännitteet on syytä tarkistaa sillä jenkeissä on verkkojännite erilainen.

Tuosta näppäimistöasetuksesta en ole varma, mutta luullakseni ulkomailta hankittessa ei tietty suomenkieltä saa, laitteen käyttikseen saattaapi joutua itse etsimään suomenkieliset kielipaketit, jotta homma toimisi, enkä mene vannomaan suoralta kädeltä, että semmoiset löytyy jostain.

Samsung NP370R5E-S08SE | Intel Core i5 3210M @ 2,5GHz | Intel HM76 | 8GB DDR3 1600MHz | Seagate ST1000LM024 HN-M101MBB 1TB 5400 RPM | ATI AMD Radeon HD 8750M 1024MB/Intel HD Graphics 4000 @ 1366x768x32 | Windows 8 64-bit
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiger25:
Jenkeistä tuodessa, kannattaa muistaa että mahdollinen virtalähteen töpseli (siis se mikä menee virtalähteestä pistorasiaan) ei ole samanlainen kuin Suomessa ja virtalähteen jännitteet on syytä tarkistaa sillä jenkeissä on verkkojännite erilainen.

Tuosta näppäimistöasetuksesta en ole varma, mutta luullakseni ulkomailta hankittessa ei tietty suomenkieltä saa, laitteen käyttikseen saattaapi joutua itse etsimään suomenkieliset kielipaketit, jotta homma toimisi, enkä mene vannomaan suoralta kädeltä, että semmoiset löytyy jostain.
Kiitos! Virtalähteen kanssa voi elää, mutta jos koneesta ei löydy skandiasetuksia, ts. kotipaikaksi ei voi määrittää Suomea, on käyttö hankalaa.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.