*

AfterDawn.com Keskustelualueet

Windows Surface Pro Skandit

#1 4.2.2013 @ 22:05
Ajattelin tuottaa itselleni Windows Suurface Pron ilman näppäimistökantta. Mahtaako itse laitteen virtuaalinäppäimistöön voida määritellä skandinavisen näppäimistön. Olisiko jotain muita mahdollisia esteitä, miksei konetta voi ostaa Jenkeistä?
AfterDawn Ilmoitus
#2 4.2.2013 @ 23:22
Jenkeistä tuodessa, kannattaa muistaa että mahdollinen virtalähteen töpseli (siis se mikä menee virtalähteestä pistorasiaan) ei ole samanlainen kuin Suomessa ja virtalähteen jännitteet on syytä tarkistaa sillä jenkeissä on verkkojännite erilainen.

Tuosta näppäimistöasetuksesta en ole varma, mutta luullakseni ulkomailta hankittessa ei tietty suomenkieltä saa, laitteen käyttikseen saattaapi joutua itse etsimään suomenkieliset kielipaketit, jotta homma toimisi, enkä mene vannomaan suoralta kädeltä, että semmoiset löytyy jostain.

Intel C2D E6400 + Zalman CNPS9500AT | Asus P5B Deluxe| 2x PQI 1GB DDR2-800 | Gigabyte Geforce GTS 250 | Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer | Seagate Barracuda 7200.10 320GB | Samsung DVD-RW SH-S182D | Windows XP Home SP3
#3 5.2.2013 @ 08:35
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiger25:
Jenkeistä tuodessa, kannattaa muistaa että mahdollinen virtalähteen töpseli (siis se mikä menee virtalähteestä pistorasiaan) ei ole samanlainen kuin Suomessa ja virtalähteen jännitteet on syytä tarkistaa sillä jenkeissä on verkkojännite erilainen.

Tuosta näppäimistöasetuksesta en ole varma, mutta luullakseni ulkomailta hankittessa ei tietty suomenkieltä saa, laitteen käyttikseen saattaapi joutua itse etsimään suomenkieliset kielipaketit, jotta homma toimisi, enkä mene vannomaan suoralta kädeltä, että semmoiset löytyy jostain.
Kiitos! Virtalähteen kanssa voi elää, mutta jos koneesta ei löydy skandiasetuksia, ts. kotipaikaksi ei voi määrittää Suomea, on käyttö hankalaa.

Mikäli sinulla ei ole vielä AfterDawn-käyttäjätunnusta, syötä allaolevaan kaavakkeeseen toivomasi käyttäjätunnus sekä sähköpostiosoitteesi. Lähetämme sinulle jälkikäteen aktivointilinkin antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Mikäli sinulla on jo ennestään AfterDawn-käyttäjätunnus, kirjaudu sisään seuraavan välilehden kautta.

Kirjaudu sisään käyttäen AfterDawn -käyttäjätunnustasi tai sähköpostiosoitettasi.

Vastaa tähän viestiketjuun

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.