1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

razer synapse 2.0 ongelma

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi JoniS 19.12.2012.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. JoniS

JoniS Active member

Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    elikkä joudun päivittämään rotan ajurit kun rupesi tökkimään aivan käsittämättömällä tapaa, noh poistin sitten ajurit menin razerin sivuille ja sieltä latasin uusimmat tietty, yllätyksekseni huomasin että tämä P*ska vaatii nettiyhteyden, siis hiiri vaatii netti yhteyden että pääsen säätämään asetuksia....noh ei siinä sitten mitään tein accountin ja kirjauduin sisälle "hyvin" mielin, no nyt kuitenkin itse ongelmaan tämä synapse haluaa vielä ladata joitain tiedostoja jotta voi minun hiirelle säätää asetuksia mutta se homma loppuu aivan käsittämättömään erroriin -> http://aijaa.com/ty90qz

ja tosiaan hiiri ei pätki enään niitten ekojen ajureiden poiston jälkeen eli ei ollut kyse mistään haittaohjelmasta, tosin nyt olen sitten windowssin säätöjen varassa ellei joku keksi tapaa päästä tuosta errorista ohitse, kiitos jo etukäteen.

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu