1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Razer DeathAdderin laatu

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Groba 25.05.2012.

  1. Groba

    Groba Member

    Liittynyt:
    24.06.2011
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro!

    Eli tollasta hiirtä oon katellu. Kellään kokemuksia laadusta tai muista käyttömukavuuksista? Kestääkö monta vuotta vai hajoaako samantien käsiin? Ja muitakin saman hintaluokan hiiriä (n.50e) saa toki mainostaa.
     
  2.  
  3. rapotin

    rapotin Member

    Liittynyt:
    04.02.2012
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Omasta mielestä paras hiiri tuohon hintaan, omassa kädessä voittaa mx518:nkin. Suosittelen
     
  4. Deadmars

    Deadmars Member

    Liittynyt:
    22.02.2009
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  5. Justimus

    Justimus Regular member

    Liittynyt:
    06.11.2011
    Viestejä:
    267
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itseltä löytyy tuo kyseinen
    DeathAdder, omaan käteen sopii ainakin loistavasti eikä mitään moitittavaa hiirestä löydy. Jos mahdollista, niin kannattaa kokeilla hiirtä omaan käteen ennen ostamista.
     
  6. jjabi

    jjabi Regular member

    Liittynyt:
    25.09.2010
    Viestejä:
    694
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yli vuoden itellä ollut käytössä eikä mitään moitittavaa.

    Ainut on ehkä nuo sivumuovit kun rasvaisilla käsillä pelaa niin hieman on liukkaat.
     
  7. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eiköhän ihan hyvä hiiri, mutten maksaisi 50e. Syynä se että huomattavasti parempiakin hiiriä saa melkein samaan hintaan. Esimerkiksi Corsair M60 ja Razer Imperator 4G ovat molemmat saatavilla ~55e.

    Deathadderia oon kaverilla joskus kokeillut, varsin hyvältähän se tuntuu. Turvallisin mielin voisin suositella. Ainoa on toki tuo, että teknisesti kehittyneempää Imperator 4G:tä saa esimerkiksi tästä: http://www.jimms.fi/tuote/8886419330660 vain hieman kalliimmalla. Itsellä tuo ja tyytyväinen olen. Ei niin radikaalisti muotoiltu kuin deathadder, mutta mielestäni tosi hyvä käteen. Sensorit mahtavat.

    Toivottavasti autoin :)
     

Jaa tämä sivu