1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mielipidettä pelinäppiksen, -hiiren, kuulokkeiden ja näytön hankintaan

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Cavemann 09.10.2011.

1. Cavemann

Cavemann Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeksi muokattu: 09.10.2011
  2.  
  3. Percho

Percho Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuulokkeet hyvät, älä vaihda. Itsellä on juuri nämä.

Näppis, hmm noista Mad Catzin kamoista en oo oikeen kuullu hyvää sanottavaa joten suosittelen mielummin vaikka Razer Lycosaa tai vaikka sitten jotain perus Logitechia esim. Media Keyboard, pelinäppishän ei ole välttämätön mutta itsellä kuitenkin tämä Lycosa.

Hiiri, kaverilla toi hiiri ja hyvältä tuntuu ainakin kaverin mielestä. Itsellä MX518 joka on hyvä hiiri. Kyllä Logitech on aina hyvää joten osta G9x.

Näytöstä ei minulla ole mitään kokemuksia, mutta ainakin tiedot näyttävät suht hyviltä. Jos haluat vielä vähän panostaa näyttöön niin tämä --> http://www.jimms.fi/tuoteinfo/859-10091?pid=1318156917969 on ainakin hyvä vaihtoehto. Mutta jos et niin kai toi ihan hyvä on! Itsellä tämä --> http://www.jimms.fi/tuoteinfo/9H.L3ALB.QPE?pid=1318156978800 joka on myös varteenotettava vaihtoehto! : )

4. sidrend

sidrend Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  5. Cavemann

Cavemann Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos tähänastitsita kommenteista.

Kuulokkeista olen kyllä niin paljon hyvää kuullut, että ne menee kyllä nyt hankintaan.

Tuo sidrendin suosittlema näyttö kyllä vaikutti hyvältä.

Mitenkä tuon G9x:n koko on? Itellä on aika isomman puoleiset tassut, niin hiiressä saa kyllä olla kokoa.

Razerilla oli hyvä näppiksiä, ja sieltä iski silmään tämmönen: http://www.jimms.fi/tuote/260567

6. sidrend

sidrend Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Arctosa varmaankin ihan hyvä näppis, taas kerran yritän korostaa kuitenkin sitä että peleissä tuskin saat mitään etua tuosta "pelinäppäimistöstä" vrt. Media keyboardiin, jonka saat puolella rahalla tuosta :)

Muistaakseni tuo G9x ei ole pituus suunnassa kovin suuri, eli parempi vaihtoehto isolle käpälälle on vaikka tuo ehdottamani Roccat Kone+, itsellä se ja voin vain suositella ;p

7. Pc_P

Pc_P Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Arctosa on hyvä näppis, ollut jo muutaman vuoden käytössä.
    Razer Deathhadder sopii isompaankin käteen.

G9 sopii ainakin omaan käteen, vaikka ei ole kovin suuri hiiri.

8. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  9. Cavemann

Cavemann Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jeps, kiitti kaikille vinkeistä. Käyn kuiteskii vielä kivijalkakaupassa kokeilemassa noita hiiriä, ja valkkaan sen perustella.

10. f0rld

f0rld Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    http://www.jimms.fi/tuoteinfo/9H.L5NLB.ZBE?pid=1318679741393 Itse en menisi ostamaan IPS-näyttöä jota aiot hankkia kun sen hyvät puolet on lähinnä paremmat värit. Tuossa näytössä on 120hz virkistystaajuus ja samaan pakettiin kuuluu paljon kehuja saanut EC-hiiri joka on minulla ja paras hiiri mitä olen käyttänyt ja vielä samaan tulisi SpawNin tekemä kehuja saanut hiirimatto.

Ota tuo siberia v2, ja näppäimistönä ehdottomasti Steelseries 6gv2

Viimeksi muokattu: 15.10.2011
  11. NoScape

NoScape Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mites toi Mikkisoftan x4 -näppäimistö? Hinta ei olis ainakaan paha, alle 50e, taustavalaistut näppäimet sekä jonkinlainen antighosting toiminto.. Kannattako sitä suositella/itse hankkia?

Jaa tämä sivu