noh elikkä jouluksi olisin ostamassa mekaanista näppäimistöä tuon raiskatun microsoft sidewinder x4 tilalle elikkä arvostan jos näppäimistö on normaali enkä tarvi makroja eikä mikään alienwaren ufo! sais olla ledit ku oon tottunu niihin ja pelaan aika paljon pimeässä xD ja budjetti on sinne jonnekki sataan euroon ei oo nii tarkka NOPEITA VASTAUKSIA KIITOS!
Oletko tiettyä kytkintyyppiä etsimässä, vai onko tarve vaan saada ylipäätään jokin mekaaninen näppäimistö? Suuressa osassa Duckyn valmistamista näppäimistöistä on valot. Lisäksi CM Storm QuickFire TK sarja sisälsi LED:t Rapid sekä XT mallit eivät sisällä valaistusta ja ovat siksi n. 10€ halvempia. Duckyja: Duckyista vain Zero mallit menevät jotenkuten budjettiisi.
Logitechiä voin itsekin suositella. Siinä on 6 kpl makronäppäimiä, mutta niistä on sulle ennemmin hyötyä kuin haittaa vaikka sanot ettet niitä tarvikaan. Jotkut sanovat jättäneensä G710+:n kauppaan tuon oranssin osan takia, mun mielestä se ei haittaa yhtään ja näyttää jopa ihan kivalta. Muropaketin hintaseurannan perusteella Jimmsin 119€ tarjous on edullisin. Ostin muistaakseni samalla hinnalla, ja täysin tyytyväinen olen hankintaan ollut.