1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

mekaaninen pelinäppis

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi JuhiiizZ 07.12.2013.

1. JuhiiizZ

JuhiiizZ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    noh elikkä jouluksi olisin ostamassa mekaanista näppäimistöä tuon raiskatun microsoft sidewinder x4 tilalle
    elikkä arvostan jos näppäimistö on normaali enkä tarvi makroja eikä mikään alienwaren ufo! sais olla ledit ku oon tottunu niihin ja pelaan aika paljon pimeässä xD
    ja budjetti on sinne jonnekki sataan euroon ei oo nii tarkka :)
    NOPEITA VASTAUKSIA :)
    KIITOS!

2.  
  3. PalleTheBoy

PalleTheBoy Active member

Kiitokset:
    37
    Pisteet:
    58
    Oletko tiettyä kytkintyyppiä etsimässä, vai onko tarve vaan saada ylipäätään jokin mekaaninen näppäimistö?

Suuressa osassa Duckyn valmistamista näppäimistöistä on valot. Lisäksi CM Storm QuickFire TK sarja sisälsi LED:t Rapid sekä XT mallit eivät sisällä valaistusta ja ovat siksi n. 10€ halvempia.

Duckyja: Duckyista vain Zero mallit menevät jotenkuten budjettiisi.

4. JuhiiizZ

JuhiiizZ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no cherry mx brown olis toiveessa mut niillä on aika pieni ero loppujen lopuksi

5. Uppmas

Uppmas Active member

Kiitokset:
    81
    Pisteet:
    58
  6. khandaras

khandaras Regular member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Logitechiä voin itsekin suositella. Siinä on 6 kpl makronäppäimiä, mutta niistä on sulle ennemmin hyötyä kuin haittaa vaikka sanot ettet niitä tarvikaan. Jotkut sanovat jättäneensä G710+:n kauppaan tuon oranssin osan takia, mun mielestä se ei haittaa yhtään ja näyttää jopa ihan kivalta.

Muropaketin hintaseurannan perusteella Jimmsin 119€ tarjous on edullisin. Ostin muistaakseni samalla hinnalla, ja täysin tyytyväinen olen hankintaan ollut.

Jaa tämä sivu