Noniin. Vaihtoehtoina on siis saana mahdollisimman pienellä viiveellä toimiva langaton usb asema tai langattomat näppäimistö ja hiiri MMO pelaamiseen. Näppäimistössä ei tarvitse olla macro näppäimiä jos ei löydy muuten langattomana. Jos löydät hyvän langattoman usb aseman niin pistä linkkiä ja samalla todella hyvä näppäimistö ja hiiri Linkeistä saa kiitosta
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-278/langaton_mmo_pelinappaimistot_ja_hiiret-933703/ Kato tuolta
Niin muttamiks tehdä 2 aihetta jos toisessa on jo vastauksia Mutta langatonta MMO hiirtä on Razer Naga Epic Jos ylimääräisiä nappeja et tarvi niin on R.A.T 9 Razer Mamba Logitech G700 Microsoft Sidewinder X8 Itse en ole koittanut tai omistanut nuista mitään mutta tuossa on langattomia pelihiiriä. Ku vähän aikaa googletti niin löysin tälläsen Langattoman usb hubin jossa 4 usb paikkaa. En tiiä että kuin paljon tuosta tulee viivettä lisää tai että kannattaako ostaa langattomat hiiret jne. Ja jos Windows 7 sulla käytössä en tiiä toimiiko ku tossa on Yhteensopiva: Windows XP, Vista 32-/64-bit, Mac OS X v10.4 tai v10.5 mutta luulisin et toimii. Toi on vähän riskipeliä. E: Tos viel yks langaton USB hubi mutta toi toinen on kalliimpi on varmaan laadukkaampi.
Itsellä on Razer Mamba 2012, en voisi parempaa hiirtä toivoakkaan. Toimii 100.1 % juuri niinkuin pitää. Ainut miinus oli hinta, mutta täydellinen hiiri niin hyvin voi maksaa. Näppäimistönä minulla on http://www.markantalo.fi/product/ti...T/logitech-langaton-nappaimisto-k360-kuvioitu Mitäpä tästä voisi sanoa. Kevyt, kantama on tarpeeksi jos sohvalta pelaa. Olen aktiivisesti pelannut näppäimistöllä kohta 6kk eikä ole vieläkään pattereita tarvinut vaihtaa [Sohvalta pelailua aika paljon]. Itselleni täydellinen setti. Toivottavasti oli apua !
Niin sitte on vielä Roccat Pyra langaton pelihiiri, aika edullinen jos vertaa muihin langattomiin pelihiiriin.
Juu aloitin tämän keskustelun koska vanha alkoi jäädä aika kaus historiaan ja kiitoksia näistä linkeistä kaikille
Niinhän se menee mutta Roccat kuulemma tekee hyviä hiiriä (jos Kone+ rullaa ei lasketa, monella hajonnut)