Lachesis Refresh Multicolor Ominaisuudet: * 5600dpi Razer PrecisionTM 3.5G laser sensori * Säädettävä monivärinen LED (jopa 16milj. väriä) * Säädettävä DPI arvo 125dpi välein * 60KB Razer SynapseTM sis.rak.muistia * Yhdeksän ohjelmoitavaa HyperesponseTM painiketta * 1000Hz Ultrapolling / 1ms vasteaika * Jopa 200 tuumaa sekunnissa * Koko: 129mm (pituus) x 71mm (leveys) x 40mm (korkeus)/ 128gr * Rullapainike jossa 24 asentoa * Äänettömät UltraslickTM tassut * Kullattu USB-liitin * On-The-Fly SensitivityTM , herkkyydensäätö "lennossa" Laitteistovaatimukset: * PC jossa vapaa USB-portti * Windows® 7 / Windows Vista® / Windows® XP * Internet-yhteys (ajuriasennukseen) * Vähintään 35MB kovalevytilaa. VAI:Imperator, 5600 DPI, laser-pelihiiri Ominaisuudet: * Ergonominen muotoilu oikeakätisille * Säädettävät sivupainikkeet * 5600dpi Razer Precision™ 3.5G Lasersensori * Razer Synapse™ sisäänrakennettua muistia * Jopa 200 tuumaa sekunnissa / 50g kiihtyvyys * Seitsemän ohjelmoitavaa Hyperesponse™ painiketta * 1000Hz Ultrapolling™ / 1ms vasteaika * On-The-Fly Sensitivity™ herkkyyden säätö "lennossa" * Zero-acoustic Ultraslick™ Teflon® tassut * Koko mm: 123(L) x 71(W) x 42(H)
Itse saattaisin ottaa Imperatorin, mutta kaiken paras on kun kaupassa koitat noita ja muutamia muita ja otat sen parhaiten käteen sopivan.
Itellä Imperator.. Sopii hyvin ainakin mun käteen. Paremmin kun mun toinen hiiri Steelseriesin Xai. Voin suositella varauksetta. Vaatii hyvän hiirimaton myös.