1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD asema

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi kelkkamies 03.03.2014.

  1. kelkkamies

    kelkkamies Member

    Liittynyt:
    06.11.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli mikähän mahtaa olla vikana kun läppäri ei tunnista poltettuja levyjä ollenkaan? Koneessa itsessään on myös polttava asema. Ja se olen testannut, että olen koittanut niitä levyjä muissa koneissa ja niisää toimii ongelmitta.
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Läppärin asemalle väärän polttonormin mukaan poltettuja?
    Kun on + ja - normin mukaisia DVD:itä...
    Tai sitten läppäri asema alkaa olla tiensä päässä, slim-asemat eivät yleensä ole kestävyydellään juhlineet...

    T: Vesku
     
  4. kelkkamies

    kelkkamies Member

    Liittynyt:
    06.11.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaikki asemat millä olen koittanut on olleet plus normin mukaisia, kuten tämäkin. Minkähän takia kaupasta ostetut pelit toimivat tuolla asemalla? En myöskään pysty polttamaan tuolla läppärillä mitään, se antaa vain virheen "Power calibration error". Osaako joku kertoa mitä tämä tarkoittaa?
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Poltto saattaisi onnistua pienentämällä nopeutta tai kokeilemalla toisen merkkistä aihiota, mutta nuo muut merkit viittaavat siihen, että levyaseman tunnit alkavat olla täynnä. Oletettavasti ostetut levytkään eivät enää pitkää aikaa toimi tuossa asemassa.
     
  6. kelkkamies

    kelkkamies Member

    Liittynyt:
    06.11.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo siltähän se alkaa vaikuttaa. Kiitos avustanne!
     

Jaa tämä sivu