Miten on järkevintä siirtää 8g tiedosto koneesta toiseen? Läppäristä -> Pöytäkoneeseen Ei en omista ulkoistakovoa/tarpeeksi suurta tikkua Saanko siirrettyä tämän USB-USB kaapelilla, jos sellainen olemassa ? Vai ostanko 8G tikun maksaa 12€ tai 16G tikun 24€?
USB-USB-tiedonsiirtoratkaisut eivät ole kovin halpoja http://www.pixmania.com/fi/fi/522387/art/belkin/usb-2-0-kaapeli-uros-uros.html muistitikku on usein helpoin ratkaisu, mutta lähiverkon kautta saanee edullisimmin siirrettyä.
Katotaas jos lähiverkon kautta menee. Hassua kun en itse huomannut tuota Kiitos Edit. En saa yhdistettyä Windows 7 ja WIndows XP samaan lähiverkkoon... APuja? Kattelin noita ohjeita, mutta ei vain onnistu :S Mistä löydän pöytäkoneella luomani verkon läppäristä?
Miksi et omista ulkoista levyä? Eikö sinulla ole tärkeitä tiedostoja,joita haluat säilyttää,jos kovalevy menee rikki?
Ei ole tärkeitä tietoja koneella, kuvat ovat tikuilla ja tikut tallessa. Ulkoisen kovon hommaan jossakin vaiheessa, mutta tähän hätään se ei ehdi. Tuohon, jos saisi vastauksen. Läppärissä on XP ja pöytäkoneessa windows 7. Edit. Voiko jollekkin näistä levyistä polttaa useasti. -Doubleayer DVD +R 8,5GB -DVD +RW DVD/REWRITABLE/DVD REINSCRIPTIBLE 4,7GB -DVD -R DVD RECORDABLE/DVDINSCRIPTIBLE 4,7GB Kaikki on single side.
äh... en kyllä raaski tuota 8gb levyä tähän sitten käyttää... Miten tuo onnistuuu ohjeita olen kokeillut, mutta herjaa aina jotakin valtuuksien puuttumisia jne... Vaikka olen järjestelmänvalvoja
Messengerillä voi siirtää isojakin tiedostoja koneitten välillä. Kuinka nopeaa tämä taas on niin riippuu modeemista.
jaa-a noh tämä menee nyt niin hankalaksi, koska verkon luonti epäonnistui niin jaan kansion 12 osaan ja siirrän muistikulla toiseen koneeseen ja kasaan yhdeksi taas. Kestää 4h purku... mutta kyllä se tästä kiitos auttaneille.