Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
avast
6.2.2012 @ 00:07
hesaboy86
Siirry käyttäjän sivulleLähetä yksityisviesti
Junior Member
mitä minun kannattaisi tehdä minulla on toi windows 7 asensin avastin se ei ei pysty hakemaan päivityksiä mitä teen tää ollut ainainen ongelma avastinkaa oon tällähetkellä käyttänyt mikrosoft security essentialssia
AfterDawn
Ilmoitus
6.2.2012 @ 00:35
melko sekavaa tekstiä, ootko juonu liikaa energiajuomia?.
kai poistit ensin sen microsoft se:n ennenkuin asensit avastin?
ja kai rekisteröit sen avastin? ei se mitään maksa. pistät tietoihin vain jonkun e-mail osoitteen, ei sieltä koskaan mitään postia tule kuitenkaan.
kai poistit ensin sen microsoft se:n ennenkuin asensit avastin?
ja kai rekisteröit sen avastin? ei se mitään maksa. pistät tietoihin vain jonkun e-mail osoitteen, ei sieltä koskaan mitään postia tule kuitenkaan.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 6.2.2012 @ 00:37
6.2.2012 @ 00:41
rick79
Senior Member
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hesaboy86:No aivan ekana kannattaa opetella käyttämään välimerkkejä koska on ihan hirveeta luettavaa tuollainen teksti ilman pisteitä tai pilkkuja.
mitä minun kannattaisi tehdä minulla on toi windows 7 asensin avastin se ei ei pysty hakemaan päivityksiä mitä teen tää ollut ainainen ongelma avastinkaa oon tällähetkellä käyttänyt mikrosoft security essentialssia
Kokeileppa ladata ja asentaa se Avast vielä tästä . Ja ethän sä koita asentaa sitä samaan aikaan sen mikkisoftan security ohjelman kanssa? Koneella ei voi/saa/kannata olla kuin yksi virustorjunta kerrallaan. Jos edellä mainitut ei toimi niin lataa tuosta tuo normiversio, päivitä virustietokanta ja skannaa kone täydellä tarkastuksella läpi. Ilmottele miten kävi..
Ps:Tuli vielä mieleen että ethän sä ole blokannu Avastia palomuurista niin ettei se saa yhteyttä nettiin?
EDIT: ja kato HeQu kerkis ennen mua ..
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 6.2.2012 @ 00:42