Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
TORRENTS JA dsr.xvid-lmao.r00 14.31 MiB
10.10.2010 @ 15:51
vietnam09
Lähetä yksityisviesti
Newbie
Moi
downloadasin yhden torrentin, jota en noin vaaan pystykään katsomaan VLC:llä. latauskansion avattuaní siellä on 14 kpl tällaisia filejä:
/celebrity.rehab.presents.sober.house.s02e02.dsr.xvid-lmao.r00 14.31 MiB.
olen aika uusi näissä torrentasioissa enkä tallaista ole ennen nähnyt. muut filet ovat auenneet katsottaviksi ihan normaalisti vlc:llä...neuvokaa te viisaammat. mitä dsr-tarkoittaa? onko se RAR-tiedosto?pitääkö mun ladata esim.IZarc ja miten sitä käytetään?
downloadasin yhden torrentin, jota en noin vaaan pystykään katsomaan VLC:llä. latauskansion avattuaní siellä on 14 kpl tällaisia filejä:
olen aika uusi näissä torrentasioissa enkä tallaista ole ennen nähnyt. muut filet ovat auenneet katsottaviksi ihan normaalisti vlc:llä...neuvokaa te viisaammat. mitä dsr-tarkoittaa? onko se RAR-tiedosto?pitääkö mun ladata esim.IZarc ja miten sitä käytetään?
AfterDawn
Ilmoitus
10.10.2010 @ 16:23
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vietnam09:Pura se paketti aloita *.r00 jolloin otaksuttavasti paketeista kuoriutuu katseltavaa.
Moi
10.10.2010 @ 16:32
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rubertti:Miten ja millä puran paketin?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vietnam09:Pura se paketti aloita *.r00 jolloin otaksuttavasti paketeista kuoriutuu katseltavaa.
Moi
vietnam09
10.10.2010 @ 17:20
J-lalli
Senior Member
http://www.download.fi/tyopoyta/pakkausohjelmat/winrar.cfm
CM 690 II Advanced, i5 2500K, MSI P67A-C43, Scythe Mugen-2 Revision B, XFX Pro550 80+ pronze, CORSAIR DDR3-1600 2*2G CL9 VENGEANCE, GeForce GTX 560 Ti DS, 1GB GDDR5, Win 7.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.