1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

photoshop

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi frutman 14.09.2011.

  1. frutman

    frutman Member

    Liittynyt:
    01.07.2011
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä mun pitäis lisätä tekstejä mun photoshoppiin.
    http://www.searchfreefonts.com/free/brie-light.htm tossa linkissä on yks teksti mikä tulee siihen logoon. En vaan tiedän mihin toi teksti pitää lisätä!

    Tekstin nimi BRI293.TTF
    tyyppi : truetype font file

    PItääkö toi laittaa johonkin erityiseen abobe kansiion vai mihin.

    Kiitos valmiiks jo!
     
  2.  
  3. MissBlue

    MissBlue Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    982
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos käytössä on Windows, järjestelmän fontit löytyvät kansiosta Windows\Fonts , jonne tuo fontti pitää kopsata, asentuu ihan vaan vetämällä kyseiseen kansioon.

    Kun Photoshop sitten avataan, fontti löytyy ohjelman valikosta tekstityökalua käytettäessä. Eli Photoshop käyttää järjestelmän fontteja.
     
  4. joecreb

    joecreb Regular member

    Liittynyt:
    25.12.2006
    Viestejä:
    335
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuvakysymys; tausta on pieni kuvakehys netistä johon upotettu valokuva. se pitäisi saada oikean kokoiseksi. käytössä paint, office pic manager ja photoshop 7. tarkoitus tehdä kiitos kortti/valokuva. kuva on yhtä keskellä kuvaa kuin on tämä vastaus laatikko. en onnistu suurentamaan ja siirtämään kopioden sitä kuvaa, jotta tulostus onnistuisi. Ajattelin jotain normaalin valokuvan kokoisia printtejä.
     
  5. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Photoshopissa voit skaalata kuvaa tulostettaessa, eli itse kuvaan ei välttämättä tarvitse kajota. Meni muistaakseni jotenkin näin: Print with preview-> ja siellä on muistaakseni ihan liukusäädin jolla voit säätää tulostuksen kokoa. Tai sitten valitset "fit to page". Siellä on useita eri vaihtoehtoja.
     

Jaa tämä sivu