Tämä klaani siis on epävirallinen, mutta tälle on saatu dRD:ltä lupa. ClanBase-sivu Salasanan ClanBasen puolella olevaan aDC:hen saa minulta pyytämällä. Jos haluat mukaan porukkaan, niin sinun on oltava Afterdawnin rekisteröitynyt käyttäjä. Laita JustGamerille yv, siihen tietoja ja jaaritteluja, hän määrittelee pääsetkö sisään. Porukkamme käyttää TeamSpeak kolmosta puheohjelmana. TS3-ohje Pelaamme BF3 pääasiassa, BC2 myös. ------------------------------------------------------------------- Ja vielä, huijausten käyttö johtaa iciin tähän klaaniin, riippumatta siitä onko leaderi tms. Sigussa olevan logon on tehnyt Smanci Lerppu hoitaa pääasiassa aloituspostauksen päivityksen, ilmoittaa hälle jos muutosta kaipaa
Klaanin tarkoitus on lähinnä kerätä peliä oikein pelaavat afterilaiset samaan kekoon. Kaikkia pelimuotoja tullaan varmasti pelaamaan, eikä klaanin jäsenyys velvoita mihinkään muuhun kuin hyvään käytökseen tagin ollessa käytössä ja objectiven pelaaminen Level/kd/wl/yms ei ratkaise. Jos intoa riittää ja täyttää muuten kriteerit niin yyveetä vaan tosiaan
ömmm.. pitäskö laittaa vielä noihin jäsenten nimien perään nick jolla voi pyytää kaveriksi tuon pelin välityksellä?
Täältä tulee erikseen, että tulee nopeampaa: FIN LapioTappaja - minä Teamkiller92 - Milf_82 Rikama - Rikama MindFreak86 - Lerppu86 Smanci - Smanci [aDC] - The Way It's Meant To Be Played Lisäilty jäseniä.
Itse olen pelailemassa yleensä 14/16-20 välillä. Kolmen ja kuuden väliltä tavoittaa parhaiten. Minut voi lisätä myös steamiin, niin tiedän milloin olette pelailemassa. Nikki on Rikama.
Lisäillään... Olisko mahdollista sopia esim. 1-2 tunnin mittaisesta sessiosta joka viikko/kuukausi jonakin tiettynä paivänä? Vai onko kalenterit täynnä/mahdotonta ennustaa milloin sopii?
Varmaan olis helpompaa tiedustella porukkaa pelaamaan esim. steamissa tai xfiressä, joten eiköhän pistetä nimimerkit jakoon Steam/Xfire: teamkiller992
latailkaapa mumble, se on puheohjelma. ittellä on siä servu niin voitte tulla sinne. tosta, ottakaa 1.22 se on ainaki toimiva, tosin ittellä on toi 1.23 ja ihan hyvähän sekin on, että ihan miten tykkäätte. Ohjeet: 1.asentakaa 2. kun käynnistätte mumblen, niin aukeaa 2 ikkunaa. sen päällimmäisen ikkunan alareunassa lukee add new... 3. sitten Name/label: ihan mikä vaan Address: viuhka.fi Portti: 64778 Name: laittakaa vaikka noi nimenne. Okei, ittelläni ei oo bc2 toistaiseksi, mutta voitte tuota käyttää, ja enköhän mää sen hanki. Itse olen siellä nimellä Norkin
Laitoin JG:lle yv:tä, että olen mukana. BC nikki on KauhuK ja steamiin jos haluatte lisätä niin afterdawn nikillä löytyy.
Vastattu on, tervetuloa mukaan Xfire: finlapiotappaja Steam: [FIN] Lapiotappaja, mutta ei toimi toistaiseksi. Hommaan nyt yleisön pyynnöstä mahdollisimman pian Wolfenstein 3D:n niin on sekin hoidettu