Hei. Elikkäs haluisin kuvata jotain pelejäni suoraa tietokoneen ruudulta, mutta en tiedä mikä ilmais-softa olisi paras siihen. Olen Frapsia kokeillut joskus peleihin, mutta en muista enää laatua. HyperCam2 olen kokeillut ruudulle, mutta siinä oli huono laatu ja muuta häikkää... Eli siis ehdotuksia parhaista ilmais-softista. Ja mielellään miksi se on hyvä. Laatua asteikolla 1-5/5 olisi myös kiva tietää... Ja jos se softa ottaisi sen tietokoneen äänet, eli ei mikistä. Kiitos vastauksista.
*edit 5. Piratismi (esim. ohjelmien sarjanumerot) tai linkkaaminen laittomaan materiaaliin (esim. suorat linkit tekijänoikeuksia rikkovaan materiaaliin) on ehdottomasti kielletty. - Betrayed*
Miten niin itsellä toimi ihan hyvin, se vaan vaatii jonkun verran tehoja näyttikseltä ja suorittimelta.
Cam Studiosta ku olen kattellu nii ei vissii joo pelejä oo hyvä kuvata, ja laatu ei oo vissiin mitää huippuhyvää?
Lataa fraps. Tolla ainakin itse kuvailen. Se on ilmainen mutta voit vaan kuvata max 30sec ja sielä näkyy aina www.fraps.com "vesimerkki" ennenkun ostat sen koko version