Osaisiko joku sanoa jonkin hyvän ohjelman, jolla saisi muunnettua yleisimpiä formaatteja toiseen formaattiin (Yleensä AVI tai MP4). Olen kokeillut eri ohjelmia, mutta videon muuntaminen kestaa todella kauan. Onko videon muunnnosohjelmia, joissa on rautapurku näytönohjaimen avulla? ATI:n AVIVO on kätevä TV nauhotuksien muuntamiseen, mutta siinä on todella suppea formaatti tuki lähdetiedostolle. Kokeiltu: Format Factory -- kätevä pienille tiedostoille, mutta isommilla tiedostoilla todella hidas TMPGenc Xpress -- Paljon ominaisuuksia (mm. leikkaus), hidas muunnos Cyberlink MediaExpresso 6 (tjsp.) -- Sekava, suppeat ominaisuudet Handbrake -- Suppeat valinnat tiedostomuotoon (m4v / Mp4) VirtualDub -- Vaatii codeccien asentamista, enkä haluaisi asennella niitä. (MPC-HC toistaa kaiken tarpeellisen ilman turhia codecceja.) Tarvittavia ominaisuuksia: -Rautapurku (HD4890 näytönohjain, tuki ATI Stream:lle) -Tuki monelle formaatille (Lähde: Avi, Mp4, mpeg. Kohde: AVI, MP4) -Mahd. valita sama resoluutio kuin lähdetiedostossa + omavalintainen -Ei tarvitse asentaa erillisiä codecceja Ei välttämättömiä, mutta plussaa: -Tuki DVD tiedostoille (.VOB) -wtv / dvr-ms tuki -muokkaus ominaisuudet (leikkaus) -lomituksen poisto
Mediacoder tai Super. Videoiden muuntaminen kestääkin yleensä kauan ja koodekin muuttaminen (riippuen asetuksista) vielä lisää.... T: Vesku
Xilisoft on yksi hyvä mitä käytän. Saan kaikkille mahdolissille tiedostomuodille ja löytyy myös rippereitä ja conventereta. Jospa nuo auttaisivat
Mediacoder = Kaatuu yrittäessä muuntaa videotiedostojani. Xilisoft = Yksinkertainen ulkoasu, hitaampi kuin FF, trial versio antaa vain 3 min pätkän Molemmissa on tuki Nvidian CUDA:lle, muttei ATI Streamille. Lataan tällä hetkellä ArcSoft:n MediaConverter 4 ohjelmaa. Onko jollain kokemuksia tuosta ohjelmasta? Näyttäisi tukevan ATI Stream teknologiaa sivujen mukaan.
minä olen käyttäny usein online muuntajia mutta nyt näyttäisi siltä että kaikki on lopettanut toimintansa
Ja mikähän versio? Ota huomioon, että tuo päivittyy aika ripeää tahtia ja ei aina ole niitä vakaimpia... http://www.mediacoderhq.com/dlfull.htm Näkyy olevan 0.7.5.4710 ja päivitetty heinäkuun lopulla.... Silti tykkään siitä enemmän kun superista, vaikka aika pahaa "nagwarea" onkin. T: Vesku