Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
Riittävä kuvan/äänenlaatu kotiteatteritoistoon
21.1.2013 @ 23:39
Makke42
Lähetä yksityisviesti
Newbie
Moro!
Olen ostamassa kotiteatteria ja tv:tä uuteen asuntooni. Katselen tosi paljon elokuvia ja tv-sarjoja, joita tähän mennessä olen katsellut tietokoneelta hifi-kuulokkeilla. Ajattelin, että voisin vähän upgradee katselukokemusta. Kysymykseni siis kuuluu näin: Riittääkö pir... kaverilta saaduissa elokuvissa ja tv-sarjoissa speksit(audio bitrate, kuvanlaatu jne.) täysveriseen kotiteatteritoistoon? Katselen lähinnä niitä hyvälaatuisia versioita.
Olen ostamassa kotiteatteria ja tv:tä uuteen asuntooni. Katselen tosi paljon elokuvia ja tv-sarjoja, joita tähän mennessä olen katsellut tietokoneelta hifi-kuulokkeilla. Ajattelin, että voisin vähän upgradee katselukokemusta. Kysymykseni siis kuuluu näin: Riittääkö pir... kaverilta saaduissa elokuvissa ja tv-sarjoissa speksit(audio bitrate, kuvanlaatu jne.) täysveriseen kotiteatteritoistoon? Katselen lähinnä niitä hyvälaatuisia versioita.
Vaikka mielipiteeni on muuttunut, se ei muuta sitä tosiasiaa, että olen oikeassa
AfterDawn
Ilmoitus
22.1.2013 @ 05:37
Lähde ratkaisee aina laadun. x264 tiedostot ovat äänen ja kuvanlaadultaan riittäviä melkein kaikkeen jos pakkaussuhde ja lähde ovat sopivia.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.1.2013 @ 05:38
Asus P8P67, i5 2500-K @ 3,6Ghz, Scythe Ninja 3, GTX 660 DirectCu II, Fractal Design R3, Seasonic S12 II-520W, PNY SSD, Eizo FORIS FS2331, 12Gb DDR3 1600Mhz@1.65V, Logitech G105 keyboard + g500 mouse.
AfterDawn
>
Keskustelu
>
Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta
>
Riittävä kuvan/äänenlaatu kotiteatteritoistoon