*

AfterDawn.com Keskustelualueet

Riittävä kuvan/äänenlaatu kotiteatteritoistoon

Tässä viestiketjussa on 2 viestiä.

Moro!
Olen ostamassa kotiteatteria ja tv:tä uuteen asuntooni. Katselen tosi paljon elokuvia ja tv-sarjoja, joita tähän mennessä olen katsellut tietokoneelta hifi-kuulokkeilla. Ajattelin, että voisin vähän upgradee katselukokemusta. Kysymykseni siis kuuluu näin: Riittääkö pir... kaverilta saaduissa elokuvissa ja tv-sarjoissa speksit(audio bitrate, kuvanlaatu jne.) täysveriseen kotiteatteritoistoon? Katselen lähinnä niitä hyvälaatuisia versioita.

Vaikka mielipiteeni on muuttunut, se ei muuta sitä tosiasiaa, että olen oikeassa
▼▼ Tässä viestiketjussa on 1 vastausta - vastaukset ovat mainoksen alapuolella ▼▼
AfterDawn Ilmoitus
Lähde ratkaisee aina laadun. x264 tiedostot ovat äänen ja kuvanlaadultaan riittäviä melkein kaikkeen jos pakkaussuhde ja lähde ovat sopivia.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.1.2013 @ 05:38

Asus P8P67, i5 2500-K @ 3,6Ghz, Scythe Ninja 3, GTX 660 DirectCu II, Fractal Design R3, Seasonic S12 II-520W, PNY SSD, Eizo FORIS FS2331, 12Gb DDR3 1600Mhz@1.65V, Logitech G105 keyboard + g500 mouse.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.