1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

mkv, dvd, ps3

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Hengaaja 28.05.2010.

1. Hengaaja

Hengaaja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    1. miten muuttaisin mkv muodon että saisin videoon kaikki mkv:ssa olevat äänet talteen ja eri muotoon

2. mkv tiedosta pitäisi saada myös tekstitykset kaapattua mutta ryöstämäni "tekstitykset" oli jotain koodikieltä mikä ei näyttänyt tekstitykseltä yhtään

3. video ja tekstitys pitäisi saada sitten kohalleen ja mieluiten niin että elokuvan pystyisi katsomaan ilmankin tekstitystä, jos mahdollista niin äänikin säädettyä 4.1:teen mikä pitäisi olla ps3 kanssakin yhteensopiva

olen tässä sählännyt mm: tsmuxerGUI,amidemux,imgburn,mkvextract ja mkvwicard ohjelmia kanssa, purku onnistuu mutta kasaus ja viimeistely ontuu pahasti kaikki neuvot ja vinkit ja omat kokemukset olisivat asiasta plussaa

2.  
  3. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse olen mkv:t muuntanut dvd muotoon convertXtodvd ohjelmalla, on helppo käyttää ja laatu on hyvää.

Viimeksi muokattu: 30.05.2010

Jaa tämä sivu