1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Media Player Classic & Windows 7 (värimalli ongelma)

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Abexi 17.06.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Abexi

Abexi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsellä varsin erikoinen ongelma käsissä nyt. Eli homma menee näin. Minulla on vaikka nyt joku perus xvid videotiedosto ja avaan sen klikkaamalla tiedostoa, Media Player Classic aukeaa, mutta windows7 vaihtaa värimalliksi, perusmallin ja jättää kokonaan Aero silmäkarkit pois. Tämä tapahtuu vain jos avaan videon itse tiedostoa klikkaamalla, mutta ei jos avaan ensin media player classicin sen omasta kuvakeesta ja vedän videotiedoston siihen. Eli voisiko joku nyt kertoa että mistä kiikastaa.

Tässä hieman omia kokeiluja ja päätelmiä karsimaan "turhia" kysymyksiä:
    - Olen ladannut uusimman version.
    - Olen poistanut kaikki vanhat .exe tiedostot (kun tuo mpc on standalone, eli ei ole kuin se yksi .exe, niin usoisin sen poistamisen riittävän) ja korvannut uudella. (toki mihin windows tallentaa oletusohjelmien .exe tedostot koska MPC käynnistyy silti vaikka olen poistanut kaikki omassa tiedossa olevat mplayerc.exe tiedostot. Eli missä on piilossa vielä yksi mistä windows sen löytää ja alkaa käynnistämään.)
    - Tapahtuu kaikilla xvid ja divx tiedostoilla, muita formaatteja en ole kokeillut
    - Toisto onnistuu vaikka värimalli vaihtuukin.
    - Ei ole ennen tehnyt tällaista, enkä ole sekoillut asetusten kanssa, ongelma ilmeni noin kuukausi sitten ihan kuin tyhjästä.

Eli ongelmana lähinnä esteettinen, mutta olisi tämä silti kiva selvittää.

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu