Ostin äskettäin Pioneer XW-SMA4 langattoman kaiuttimen.Olen nyt "taistellut" sen kanssa muutaman tunnin. Mielestäni olen saanut sen verkkoasetukset päälle. Ainakin sininen valo palaa.Minulla on kannettava tietokone (pc), langaton tukiasema ja siinä kiinni ulkoinen kovalevy. Tavoitteni on soittaa musiikia esim. Spotify:sta tai ulkoiselta levyltä tai soittaa läppärissä CD:tä ja kuunnella langattomasta kaiuttimesta toisessa huoneessa. Minulla ei ole mitään Applen laitteita. Kaiuttimesta ei kuulu mitään. Osaisikohan joku neuvoa minua
Varsinaista ohjekirjaa ei tullut laitteen mukana. En löytänyt "netistäkään" parempia ohjeita. Laite on kyllä mielestäni verkossa mutta kysymys on siitä, että pitäisi valita,mistä musiikkia soitetaan. Kysyn nyt vielä uudestaan, olisiko kellään täällä kokemusta tällaisesta tilanteesta.
Valitettavasti ei ole minullakaan kokemusta tuosta, mutta ainakin tuotteen englanninielinen ohjekirja näyttäisi löytyvän Googlella helposti: http://www.pioneerelectronics.com/StaticFiles/Manuals/Home/XW-SMA4_OperatingInstructions081312.pdf Olisiko ongelma siinä, ettet ole käynnistänyt mitään DLNA-serveriä, joka jakaa musiikkia sisäverkossasi? Saat ilmeisesti nettiselaimella yhteyden laitteeseen ja pääset sen asetuksiin?