1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä laite suositeltava

Viestiketju Mediasoittimet -osiossa. Ketjun avasi juhis82 21.08.2012.

  1. juhis82

    juhis82 Member

    Liittynyt:
    05.08.2012
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Muutama kysymys olisi liittyen noihin videovuokraus palveluihin.

    Eli ostin tässä tosiaan Sonyn KDL HX755 mallin mutta mitä olen netissä tutkinut niin ymmärsin ettei varmaan yksikään palvelu tue Sonya (Netflix,Viaplay,Anytime jne jne). Onko tosiaan näin? Jos on niin kummalle siitä kannattaa lähettää palautetta. Sonylle vai palveluiden tuottajille vai molemmille? Meinaan luulen että kyllä tuossa telkkarissa tekniikka riittää

    Ja siinä vaiheessa rupes hiuka ärsyttää. Mutta sitten tajusin ettei telkkarin välttämättä tarvii tukea jos joku muu laite joka tukee. Kuten Bluray soitin tai mediasoitin. Olenko ymmärtänyt oikein tuon asian?

    Ja sitten siitä otsikon mukaiseen kysymykseen. Eli mikä laite kannattaisi hankkia? Laite tulee tulee langattomasti tietenki verkkoon. Olen miettinyt tuota Apple tv:tä, mutta toimiiko kyseinen laite Sonyn kanssa yhteen?
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,530
    Kiitokset:
    232
    Pisteet:
    93
    Sitä en tedä, mutta toivottavasti wlan on n-tyyppiä, ettei käy kuin kaverilla...
    G-tyypistä loppuu kaista aika äkkiä kun ruvetaan vähän vaativampaa striimaamaan tai langattomia laitteita on paljon tai eri aikakausilta tyyppejä iloisesti sekaisin....

    T: Vesku
     

Jaa tämä sivu