1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tietokoneen netti kännykkään

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Elsmeri 05.12.2011.

  1. Elsmeri

    Elsmeri Member

    Liittynyt:
    23.10.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli olisiko jollain tietoa saako tietokoneen netin kytkettyä jollain tavalla puhelimeen niin että pääsen puhelimella surffaamaan? EN siis halua puhelimestani mobeemia tjms,
    Minulla ei tuo wifi jostain syystä toimi aina, joten olisipahan sen toimimattomuuden varalle sitten toinen vaihtoehto.

    Puhelimeni on Samsung Galaxy Mini
    Android versio 2.3.4

    Kiitos jo etukäteen :)
     
    Viimeksi muokattu: 05.12.2011
  2.  
  3. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Eipä noin taida saada tehtyä, kyselehän mobiililiitymääsi kiinteähintaista rajatonta datapakettia, sillä ainakin pääset nettiin puhelimella jos wifi ei toimi.

    Täältäkin löytyy Sampan G-Mini, Android 2.3.4 (Gingerbread), Saunalahden liittymällä ja mobiilinetillä (se hitain ei paljon maksa, mutta ei tule paljon surffailtua niin en nopeampaa tarvitse) ja hyvin käypi netissä satunnaisesti.
     
  4. Elsmeri

    Elsmeri Member

    Liittynyt:
    23.10.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

    Joo no ei oo nii kova hinku päästä kännykällä nettiin että siitä maksaisin. :) Ja niin mä vähän arverlinki ettei ole mahdollista kun koko eilisen päivän kyseisiä ohjelmia etsiskelin.. :) Mutta jos joku sattuu konstin keksimään valaiskaa mua. :)
     

Jaa tämä sivu