*

AfterDawn.com Keskustelualueet

Tablettiin googlen kuvat?!

Tässä viestiketjussa on 3 viestiä.

Moikka! Sain tässä jouluna lahjaksi tuon samsungin tabletin. Jotta pääsen play kauppaan, täytyy laittaa google tili. Nyt sitten tablettini galleriassa on picasa verkkoalbumistani kaikki kuvat! eikä niitä siis saa poistettua. Ne häiritsevät todella paljon..koitin poistaa sitten näitä kansioita netistä (picasa verkkoalbumista) mutta sain poistettua vain yhden? APUA!!
▼▼ Tässä viestiketjussa on 2 vastausta - vastaukset ovat mainoksen alapuolella ▼▼
AfterDawn Ilmoitus
Samaa minäkin olen miettinyt eikä tuohon ole auttanut sekään että ottaa picasan synkronoinnin pois päältä Androidin tiliasetuksista.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Samaa minäkin olen miettinyt eikä tuohon ole auttanut sekään että ottaa picasan synkronoinnin pois päältä Androidin tiliasetuksista.

Joo samoin mäkin olen kokeillut tuota! ärsyttäää
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.