1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sgs3 takuu

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Moi21 27.03.2013.

  1. Moi21

    Moi21 Member

    Liittynyt:
    27.03.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sgs3:ssa on "naarmuutumaton" näyttö, ja silti se on naarmuuntunut nopeasti taskussa avaimien kanssa. Korvaako takuu tämän?
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Sitä kannattaa kysyä ihan ostoliikkeestä. Minun tietääkseni takuu ei korvaa tuota.
     
  4. aapii

    aapii Member

    Liittynyt:
    08.07.2009
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eihän sellaista ole olemassakaan, kuin "naarmuuntumaton lasi". Pitäisi tehdä tyyliin jostain timantista. Kyllä ihan joka ainoaan puhelimeen saa naarmuja. Tuolle S3 puhelimelle on loistava läppäsuoja saatavana samsungin valmistamana, joka korvaa alkuperäisen takakannen ja suojaa näytön ohuella, mutta tarpeeksi kovalla suojalla. Suosittelen. Tai sitten suojakalvo näytölle (mm. copter-kalvolla naarmuuntumis takuu(?)) joka kyllä hieman verottaa toimintaherkkyyttä.
     
  5. Moi21

    Moi21 Member

    Liittynyt:
    27.03.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Puhelimessa on ollut nyt verkkovikoja, olen soittanut jollekkin, puhelin sanoo että valitsemanne numero ei ole käytettävissä ja hetken päästä sama henkilö soittaa minulle ja sanoo että ei ole ollut puhelin kiinni. Lisäksi vasemman laidan kuori on alusta asti ollut hieman irti näytöstä eikä puhelin ole putoillut. Kattaako takuu tuon?
     
  6. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Takuu kyllä pitäisi kattaa tuon kansihomman kun se ei ole itse aiheutettu.

    Mutta tuohon verkkovikaan auttaa yleensä akun pois otto vähäksi aikaa. Ja jos ei auta niin hard reset.
     
  7. Moi21

    Moi21 Member

    Liittynyt:
    27.03.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja tuo viim. käytetyt sovellukset aukeavat vain kun painan nappia kynnellä alaviistoon, pitääkö tuon toimia noin vai onko sekin joku vika?
     
  8. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Minulla se toimii ihan painamalla sormella sitä painikkeen keskiosaa. Jos sinulla ei niin siinäkin on jotakin kosketusvikaa.
     
  9. Moi21

    Moi21 Member

    Liittynyt:
    27.03.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Se avaa näytön painamalla kevyesti mutta sovelluksia ei. Nähtävästi väärin kasattu runko on tällaista vikaa aiheuttanut joten takuuhuoltoon menee.
     

Jaa tämä sivu