1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy S4 ja kartat/nav igointi?

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Etsiva 16.10.2013.

  1. Etsiva

    Etsiva Member

    Liittynyt:
    23.10.2011
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minua kiinnostaisi hankkia jompi kumpi älypuhelin, Samsung Galaxy S4 tai Nokia Lumia 925.

    Samsungin Galaxyä koskien kysyisin teidän käyttökokemuksia ja tietoja Galaxy S4:n navigointi- eli karttatoiminnosta. Olen lukenut, että siinä älypuhelimessa on Googlen kartat.

    Onko karttanavigointi tehty niin hyvin, että se vetää vertoja uusille Lumia-puhelimille?

    Pitääkö paikkansa kuulemani väite, että SGS4:n käyttämissä Google-kartoissa katujen nimet eivät olisikaan suomenkielisiä?

    Jos katujen nimet eivät ole suomeksi, vaan ruotsiksi tai englanniksi niin tuntuisi varsin vaikealta suunnistaa johonkin paikkaan esim. Espoossa. Ja tämä asia olisi eräs keskeinen käyttötapa minulla älypuhelimelle.
     
  2.  
  3. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Ihan hyvät kartat on googlella, itse aina päässyt perille niiden avulla. Ja suomeksi ne on, ja esim. Porvoossa voit käyttää niin ruotsin kielistä kuin suomen kielistäkin kadun nimeä.
     
  4. Etsiva

    Etsiva Member

    Liittynyt:
    23.10.2011
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos tuosta tiedosta! Selvitti sitä asiaa.
     

Jaa tämä sivu