1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy S2

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Nikotiko 20.05.2011.

  1. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Itse käytän tätä softaa geokätköilyssä: https://market.android.com/details?id=cgeo.geocaching&feature=search_result

    Erittäin hyvä ohjelma kätköilyyn!
     
  2.  
  3. Piijuli

    Piijuli Guest

    Miten saan sim-kortin numerot galaxy s2:n käyttöön?
     
  4. kissimirr

    kissimirr Member

    Liittynyt:
    18.05.2007
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä ohjelma marketista voisi sopia tekstiviestien lukitukseen? niin, ettei niitä näe tai voi lähettää muutakuin tekemällä kuvion tai pinnin kautta?
     
  5. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Avaa yhteystiedot --> paina menu-näppäintä ja valitse "tuo/vie", ja valitse "tuo sim kortilta".
     
  6. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    LockMyApps Lite, voit valita sovellukset mitkä kysyvät salasanaa kun avaat sen. (itselläni viestisovellus kaatuu aina kun sen avaa)

    TAI

    Go SMS Pro (ilmainen). Asenna se, valitse haluamasi asetukset ja paina viestinäkymässä menu-näppäintä ja valitse "Settings" ja sieltä "Security Settings" ja ylin "Security lock type".

    Joka kerta kun avaat Go SMS Pro viestisovelluksen, sovellus kysyy pin-koodia tai kuviolukitusta sen mukaan, minkä asetit käyttöön.

    Tosin puhelimen natiivi viestisovellus ei kysele pin-koodeja. Mutta voit vaihtaa telakasta viestisovelluksen Go SMS Pro:hon. Avaa sovellusvalikko -> menu -> muokkaa ja vedä sovellus viestisovelluksen päälle niin se vaihtuu.
     
    Viimeksi muokattu: 23.08.2011
  7. Jarsk1983

    Jarsk1983 Member

    Liittynyt:
    08.07.2008
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Millaisia suojakuoria olette ostaneet tuolle kännykälle? Olisi mukava saada jotain käyttäjäkokemuksia, jotta osais itsekin päättää millaisen hankin.
     
  8. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla on tämmönen taipuisa läpinäkyvä, ja tuo virtapainike on tuskaa painaa kun tämä on päällä. kannattaa varmistaa, että suojakuoressa on virtanapin kohdalla korotus jolloin sitä on helpompi painaa. ei mitään muuta vikaa.

    www.mobilefun.co.uk sta löytyy galaxy s2:lle lisävarusteita, suojakuoriakin lähes 200. itse tilasin usb otg johdon sieltä. hyvin toimii, paitsi micro usb liitin oli lytistynyt matkalla mutta sen sai suoristettua helposti.
     
  9. Jarsk1983

    Jarsk1983 Member

    Liittynyt:
    08.07.2008
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Suosituimpia malleja näyttäis olevan Belkin Grip Vue, Belking Grip Graphix ja sitten Case-Maten Barely There -mallit. Onko noista kellään parempaa kokemusta?

    Belkinit vaikuttais ominaisuuksiltaan hyviltä kun on suojat kaikissa reunoissa plus naarmuuntumisen esto ja otteen pitävä materiaali.
    Olisi mukava tietää käytännössä miten paljon nuo lisää kännykän painoa ja kokoa tai vaikuttaako suojakuori jotenkin kännykän lähettämän signaalin tasoon. Ei noihin kauppojen tietoihin aina voi luottaa niin parempi olisi kuulla käytännön kokemuksia.
     
  10. Baundr

    Baundr Member

    Liittynyt:
    26.08.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Millä saan alkuperäisen Youtube pikakuvakkeen näytölle, menin poistamaan sen ja nyt on enää tuollainen pieni logo, ei näy esim enää subscriptionit yms..
     
  11. Defutti

    Defutti Member

    Liittynyt:
    01.09.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Perkeleen perhana puhelin tippu äske taskusta kun juoksin ovea kiiruspäissäni avaamaan.. Näyttö meni siniseksi ja ei muutu siitä mihinkää vaikka käynnistää uudelleen. Puhelin on itellä ollu alle viiko ja pistää vihaks kyllä todella. Suojanki ostin toho ympärille juuri tänää, mutta eipä näyttäny auttavan yhtää.
    Kosketusnäyttö tuntuu kuitenki toimiva, ku jonkiaikaa säätää summissa ja saa äänettömän päälle, ni puhelin värisee.

    Kuinkahan kova lasku tosta tulee, kellää tietoa? Ei pahemmi kiinnostas 300e ruveta maksaa lisää.. Varsinkaa ku puhelimen ostin kytkynä ja en puhelinta ole vielä maksanu.
     
  12. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    valitettavasti kuulemma 275 € maksaa näytön vaihto.
    toki kosketuspinta toimii vaikka näyttö olisikin mäsänä. sääli näiden näyttöjen kanssa kun ne on niin kalliita. toki jos amoled näyttö ei ole sulle elintärkeä niin jostain ebaysta saa varmaan repair kitejä joissa on tavallinen lcd näyttö.

    paina pitkään näytöllä sormea ja kun aukeaa valikko, avaa pienoisohjelmat ja eti sieltä Youtube.
     
    Viimeksi muokattu: 01.09.2011
  13. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Aika kallista on sitten Samsungilla näytön vaihto... Itselläni Lg Opmimus 2X mallin näytönvaihto maksoi 80 euroa......
     
  14. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eihän se olekaan mikään huipputekninen amoled plus näyttö, tai yhtä isokaan. Tosin mulla makso Nokia 5800 näytön vaihto 105e. itse näyttö kylläkin alle 90e.
     
  15. freekevin

    freekevin Member

    Liittynyt:
    04.02.2003
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  16. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    soundcloudille näyttää olevan natiivisovellus.

    whitenoise näyttää vaativan windows media player pluginin eli ei toimi.

    mixcloud ei toimi, en kylläkään antanut ladata kovin kauan, en usko että toimii. ei löytynyt natiivisovellusta.
     
  17. Defutti

    Defutti Member

    Liittynyt:
    01.09.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tampereelle lähti korjauksee.. Vähintää 300e tulee kuulemma maksamaa. Perhana.. Muistakaa siis käsitellä tätä puhelinta silkkihankoilla. Ei näköjää montaa iskua kestä.

    Oli muute ensimmäine kerta ku tippumaan pääs.
     
    Viimeksi muokattu: 01.09.2011
  18. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Minä oisin mieluummin ostanut uuden puhelimen... Sen verrab toi korjaus maksaa.... Toi mixcloud toimii ainakin LG kännykässä Opera mobile 11 selaimessa mainiosti...
     
  19. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla tippu kerran naamalleen eikä tullu muuta ku pari kolhua
    ei sillä rahalla uutta s2:sta saa. tai edes sen veroista.
     
  20. Piijuli

    Piijuli Guest

    Mulla on monta tyhmää kysymystä, mut oon aivan vasta alkaja samsungin kanssa... eikä oo olemassa manuaalia mitä saisin selata käsissä :/

    Mitä mun pitää tehdä että saan siirrettyä kuvat ja videot usb-piuhan kautta koneelle?

    Mulla menee järki ja puhelin lentää aivan just jorpakkoon!!!! Oon yrittäny googlettaa mutta sopivaa vastausta oo löytäny..

    Kiitos aiemmasta avusta Nicoticolle :)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.09.2011
  21. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Kuvien ja videoiden siirtoon koneelle USBn kautta käy varmasti parhaiten Samsungin oma Kies-ohjelmisto joka sisältää siirtoon tarvittavan ohjelmiston lisäksi myös puhelimen ajurit.

    Asennat Kiesin, ajat sen ja tökkäät puhelimen kiinni koneeseen, niin pääset selaamaan puhelimestasi löytyviä kuvia ja tiedostoja. kopiointi onnistuu helposti kun ruksaat tiedostoikkunan vasemmasta laidasta kuvat jotka haluat kopioida ja sitten ylälaidasta kopioi tietokoneeseen, jolloin Kies kysyy minne ne saa tallentaa. Videoiden ja musiikkitiedostojen kanssa homma sujuu ihan samalla tavalla.
     

Jaa tämä sivu