1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy Gio S5660 vai HTC Legend

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi marinnek 10.04.2011.

  1. marinnek

    marinnek Member

    Liittynyt:
    31.07.2009
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olisi uuden luurin hankinta edessä ja Android houkuttaa. Aivan kipeäksi en kuitenkaan haluaisi itseäni pulittaa, joten taidanpa tarttua Saunalahden tarjoukseen, josta olen valikoinut vaihtoehdoikseni Samsung Galaxy Gio S5660:n ja HTC Legendin. Kaipaisinkin neuvoa, kumpi olisi parempi ratkaisu.

    Molempia olen käynyt hypistelemässä kaupassa, mutta kaipaisin tietoa, mitkä ovat näiden luurien suurimmat erot?

    HTC houkuttaa enemmän, mutta englannin kielinen käyttis arveluttaa. Onko esimerkiksi kosketus-qwertyyn saatavilla ääkköset marketista? Mitenkäs löytyykö navigointiohjelmia Androidille?
     
  2.  
  3. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Eipä niissä paljoa eroa ole. Legendissä on parempi kamera. Sampassa parempi prossu.

    Jos tuohon ei ole saatavana suomenkieltä näppikseen (mitä epäilen) niin marketista voi ladata scandinavian keyboardin ja suomen sanakirjan niin saa kyllä suomeksikin kaikki.

    Navisoftia löytyy esim. Navigon ja sygic. Muitakin on mutta nuo ovat ainakin päteviä. Navigon varsinkin.
     
  4. yksyks2

    yksyks2 Guest

    Legend alkaa olla aika vanha malli
     
  5. marinnek

    marinnek Member

    Liittynyt:
    31.07.2009
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo, mietin samaa, mutta siihen kuitenkin saa sen 2.2 Androidin pävitettyä ja muutenkin se tuntui paremmalta kädessä kuin tuo Samppa, eli päädyin siis Legendiin. Ja yhden päivän käyttökokemuksella voin kyllä jo sanoa, ettei ole enää paluuta Nokiaan.
     
  6. Hyse

    Hyse Member

    Liittynyt:
    26.04.2005
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä Legendissä saa valittua suomen kielen.

    Edit: Olin hidas.
     
    Viimeksi muokattu: 12.04.2011

Jaa tämä sivu