Mistä sopiva GBA-emulaattori Androidille, joka tukee Tilt-sensoria käyttäviä GBA-pelejä?

#1 29.1.2012 @ 20:26
Hei! Onko kenelläkään tietoa mistä saa ilmaisen GBA-emulaattorin Android puhelimelleni? Oon selannut Android Markettia mutta siellä on vain sellasia GBA emuja jotka ei toimi ja kaatuu... Mulla on HTC Desire Z Android 2.3.3:lla varustettuna ja siinähän on asennontunnistin. Eli tietääkö kukaan mistä saa GBA-emulaattorin joka myös tukee tuota Tilt-sensor ominaisuutta, esim. Yoshi's Universal Gravitation pelissä tätä tarvitsee, ilman kallistus tukea ei pärjää tämän pelin kanssa...

Apua tarvitaan!
AfterDawn Ilmoitus
#2 4.2.2012 @ 23:18
Enpä oo ite törmännyt tommosiin tilt tukea tukeviin emuihin, mutta alkuperäinenhän GBA on paras, huomannu itse että oikealla pyörii pelit paljon pehmosemmin ja ei bugaa (Mistäköhän johtuu :D)

AMD X6 960T @ 3.8Ghz - Scythe Mugen 3 rev. B - 8GB DDR3 - Asus HD7850 DCII 1175/1320 - Asus M5A88-V EVO - Bitfenix Merc Alpha - XFX 550w

Jos sinulla ei vielä ole AfterDawn.com-käyttäjätunnusta, voit syöttää alle uuden käyttäjänimen ja sähköpostiosoitteesi. Osoitteeseesi lähetetään erikseen aktivointilinkki.

Mikäli sinulla on jo käyttäjätunnus AfterDawn.com-sivustoille, kirjaudu sisään viereiseltä välilehdeltä.

Kirjaudu sisään käyttämällä AfterDawn.com-käyttäjätunnusta tai sähköpostiosoitettasi.

Vastaa tähän viestiketjuun

Lihavointi Kursiivi Punainen väri Lainaus Koodi Lisää kuva Lisää linkki

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.