1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kännykkän soitto ei toimi

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Julkke 17.04.2014.

  1. Julkke

    Julkke Member

    Liittynyt:
    06.07.2013
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä mulla on tommonen pari kuukautta vanha Samsung Galaxy Trend S7562. Tänää tein yhen tärkeen puhelun, ja sen jälkeen rupesin kelaamaa et mitä hän tarkallee sanoikaan, ja latasin vastaavia tilanteita varten callrecorderin. En ehtiny testata sitä. Seuraavan kerran kun tein puhelun, en kuullut mitään, ja sain tietää ettei minuakaan kuulunut. Soitin toiselle kaverilleni ja sama homma. Diagnisoin että ongelma on minun puhelimessa. Suljin puhelimen ja sitä ennen poistin callrecorderin (taisi olla ladatuin callrecorder eli luetettava). Nyt taas kerran koitin ja ei vieläkään kuulu mitään. Callrecorder taisi pistää asetukset sekaisin tai jotain, en usko että puhelin menisi noin vain rikki. Eli äänet toimii täydellisesti, ainoastaan normaalissa puhelussa ei kuulu mitään eikä mua kuulu. Miten voisi korjata? Onko mahollista pistää soitto asetuksia oletuksille tai jotain? Viime tapauksessa, jos ei mikää muu auta; miten voi resettaa puhelimen asetukset/puhelimen?

    Kiitoksia.
     
  2.  
  3. Julkke

    Julkke Member

    Liittynyt:
    06.07.2013
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sekin vielä, että puheluiden alussa ei kuulu sitä "tuut tuut" yms
     
  4. Julkke

    Julkke Member

    Liittynyt:
    06.07.2013
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu tais ratketa... ainakin yks puhelu onnistunut normaalin lailla! Saa lukita, uskon että ratkaistu!
     

Jaa tämä sivu