1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

internet-jako ongelma

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kranaatti 11.06.2013.

  1. kranaatti

    kranaatti Member

    Liittynyt:
    25.10.2012
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei

    Minulla on ongelma tablettini samsung galaxy tab 2 10'1" kanssa. Ongelma löytyy internet-jaosta joka sikäli toimii että se näkyy laitteiden wlan-luettelossa ja näin, mutta se ei anna laisinkaan yhdistää. Olen kokeillut useilla eri laitteilla yhdistää, ja muuttaa asetuksia määritä-kohdasta, mutta mikään ei tunnu toimivan. Aluksi kaikki toimi aivan moitteettomasti ensimmäisellä kerralla, mutta sitten kun oli aseman nimi vaihdettava ja salasana ja laitemuistioki tyhjennettävä alkoivat ongelmat.

    Osaisiko joku tietäväinen auttaa minua tässä kohdassa? Tarvitsen wlaniani yhtenään

    Kiitos, kun autat
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Olet varmaan kokeillut tabletin boottausta ja sitä että muutat verkon väliaikaisesti suojaamattomaksi ja yrität sen jälkeen uudestaan.
     
  4. kranaatti

    kranaatti Member

    Liittynyt:
    25.10.2012
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ekaa edellämainittua en ole kokeillut mutta avoimeksi wlaniksi laittamista on tullut kokeiltua, miten tuo buuttaus tapahtuu?
     
  5. jakkeman

    jakkeman Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2006
    Viestejä:
    354
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    meinasi varmaankin uudelleenkäynnistämistä :)
     
  6. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Kyllä. Pitänee jatkossa kirjoittaa selvemmin.
     
  7. kranaatti

    kranaatti Member

    Liittynyt:
    25.10.2012
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo, pariin kertaan on muutenki pitänyt käynnistää uudelleen, mutta ei tunnu auttavan, no pitänee kai vielä tutkia ja katella, mikä mättää. Kiitoksia kumminkin avuista ja otan niitä edelleenkin vastaan :)
     

Jaa tämä sivu