1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HTC One X synkronointi

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Korrala 29.04.2013.

  1. Korrala

    Korrala Member

    Liittynyt:
    03.06.2009
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä minulla on kyseinen puhelin HTC One X ja koneelle asennettu HTC Sync manager 2.0.41.0. Kun yritän avata synkronointi ohjelman, se aukeaa, mutta sammuu saman tien, enkä pysty synkronoimaan mitään. On hakenut osan kuvista ja musiikista kyllä koneelta, mutta ei hyötyä, kun ei pysy ohjelma auki, että voisin synkronoida ne puhelimeen. Käyttöjärjestelmänä koneessa Windows 7. Olen poistanut kyseisen ohjelman pariinkin kertaan ja myös kaiki siihen viittaavat kansiot ja muut, mutta, kun asennan uudelleen, aina sama juttu. Ei vaan toimi.
     
  2.  
  3. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Siirrä ne sinne puhelimeen samalla periaatteella kuin muistitikullekkin eli kopioit vain haluttuun paikkaan luurin muistiin.

    Ps. Turhia noi koneelle asennettavat softat jos on android luuri.
     
  4. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Juurikin näin. Ja yhteustiedot/kalenterimerkinnät menevät automaattisesti omalle Google tilille, jos olet kirjautunut sinne puhelimen asetuksista.
     
  5. Korrala

    Korrala Member

    Liittynyt:
    03.06.2009
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Totta puhutte molemmat, ja näin olen itse tehnytkin, ja kun vielä käytössä google, niin kaikki synkronoituu hienosti.

    Tämä olikin lähinnä periaate juttu, jos kerran tuollaisia sovelluksia tehdään, pitää niiden toimiakin.
    Kaikki käyttäjät eivät osaa siirtää tietoja puhelimeen, muuten kuin kyseisten ohjelmien avulla. Ne joilla on käytössä microsoftin ohjelmat, saisivat sen kautta kaiken synkronoitua, sähköpostit, kalenterit, sun muut jutut, jos taas ohjelma ei toimi niin onkin vaikeempaa.
     
  6. disa321

    disa321 Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2008
    Viestejä:
    404
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulle kävi ny näin että meni näyttö rikki vappuna ja nyt pitäis saadaa viestit ja puhelimen numerot sielt pois.. onnistuuko mitenkää muuten kun ton just htc:n omil ohjelmil.. htc:n ohjelmat ei meinaa tunnista puhelinta.. tietokone sen löytää oman tietokonen kautta, musiikit ja kuvat.
     
  7. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Numerot ovat varmaankin menneet omalle Google tilille jos olet sen sallinut. ( Toivottavasti olet).

    Viestien saanti voi olla hankalampaa.
     
  8. disa321

    disa321 Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2008
    Viestejä:
    404
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo no viestit nyt on niin ja näin et saako ne sielt, mut numerot ovat tärkempii.. ja huonoksi tuuriks en sallinnu sitä google+ puhelimessa >.<

    löysin tänään kyllä sivun jossa korjataan kyseistä vikaa(näyttö ja kosketusnäyttö) tulee maksaa kyllä ihan kivasti(195€)

    onks kellään mitään muita sivui josta voi kattoo halvemmalla?
     

Jaa tämä sivu