1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HTC Desire HD sovellusten/ohjelmien sulkeminen?

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mayfame 10.04.2011.

  1. Mayfame

    Mayfame Member

    Liittynyt:
    10.04.2011
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin kyseisen puhelimen, mutta en keksi, että miten saan suljettua auki olevat sovellukset... Yritin lukea ohjekirjasta, mutta sieltäkään en löytänyt.

    Kiitoksia etukäteen :)
     
  2.  
  3. yksyks2

    yksyks2 Guest

    Ei niitä tarvitse sulkea.
    Mistä sitten tiedät että jotain on auki?
     
  4. Mayfame

    Mayfame Member

    Liittynyt:
    10.04.2011
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miteniin ei tarvitse sulkea? Esim. Iphone:ssa ohjelmat kannattaa sulkea, jotta puhelin ei käyttäisi turhaan suorituskykyä avoinna oleviin sovelluksiin.
    Painamalla home-näppäintä pohjassa nään avoinna olevat sovellukset.
     
  5. yksyks2

    yksyks2 Guest

    Et käytä iphonea, käytät Androidia.
    Home-näppäimellä näät vain viimeksi käytettyjä sovelluksia, eivät ne välttämättä auki ole. Jos se häiritsee nii boottaa puhelin niin varmasti sammuvat...
     
  6. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Task killereillä tuo ohjelmien sammuttaminen onnistuu, mutta en suosittele asentamaan kyseisiä ohjelmia. Sekoittavat vain puhelimen toimintaa. Itse en käytä mitään task killereitä ja hyvin pelittää.

    Vähän lainauksia murosta:






     
    Viimeksi muokattu: 10.04.2011
  7. Mayfame

    Mayfame Member

    Liittynyt:
    10.04.2011
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Paljon kiitoksia tästä laajasta ja todella selventävästä vastauksesta.
     
    Viimeksi muokattu: 10.04.2011
  8. Thor1993

    Thor1993 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2007
    Viestejä:
    860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Android laittaa päällä, mutta tautalla olevat softat tilaan jossa ne ei kuluta akkua ja RAMiakin vain rajallisesti (ellei ohjelma ole tarkoitettu taustalla ajettavaks, esim. nettiradiot yms.). Se ei haittaa vaikka siellä joku on päällä.

    e. hidas, kun jäi tää sivu auki : D
     
    Viimeksi muokattu: 10.04.2011
  9. delic

    delic Regular member

    Liittynyt:
    14.04.2010
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    En mä ainakaan sammuta iphonessa, sehän on nimenomaan iphonen moniajon idea, että niitä ei tarvi sammuttaa, en oo sammuttanu kuukausiin eikä mitään näkyvää vaikutusta näy luurissa ja mulla on sentään 2v vanha 3GS.
     
  10. KalYamaha

    KalYamaha Member

    Liittynyt:
    12.01.2011
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on kans kyseinen luuri ja en mä yleensä sammuta niitä ja tosiasiahan on että ei nuo taskiller softat toimi. itellä on tuo taskiller niin sillä kun lyö jonkun sovelluksen kiinni niin kappas vaan ei se sammukkaan vaan pyörii vaan. tapa millä minä sammutan omasta dhd:stä sovellukset on menen vain sovellusten hallintaan josta voi katsoa mitä ohjelmia on asennettu puhelimeen ja silleen sieltä klikkaan käynnissä ja rupean sammuttelemaan niitä ohjelmia joiden ei tarvise olla päällä.
     
  11. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Itsellä on kilpailevan yrityksen tuote, josta löytyy selainen kuin tehtävien hallinta mistä voi katsella käynnissä olevat ohjelmat ja myöskin tarvittaessa sammuttaa ne. Eli en ole asentanut erikseen task killeriä. Katsoppa sieltä.
     
  12. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eiköhän se ole ihan sama asia kuin joku task killeri, jos sä sen sovelluksen sammutat. Jos niitä ei ole tarkoitettu sammutettavaksi niin antaa vaan olla päällä.
     

Jaa tämä sivu