1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hajonneen SGS II:sen data koneelle

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi gratnak 25.07.2013.

  1. gratnak

    gratnak Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2010
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Loistava tuuri kävi, onnistuin jättämään SGS II:sen auton oven väliin. Jokainen varmasti arvaa miten kävi. Ei ole varmaa tietoa, menikö pelkkä näyttö vai koko laite. Nyt kuitenkin ongelmana on puhelimeen jääneet numerot, kuvat yms. Kuinkahan olisi mahdollista saada niitä pois?

    Ennenkuin kukaan ehtii sättiä niin mulla on backup erillisillä micro-sd:llä, mutta toki ongelmana on myös sen "purkaminen" niin, että saisin sieltä kaiken tarvittavan. Onko esim. olemassa jonkinlaist SGS II emulaattoria PC:lle, jolla voi tuon backupin avata ja ottaa talteen tarvittavat tavarat?
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Numerot ovat menneet automaattisesti Gmail tilin jos olet tämän sallinut laitteen asetuksista.

    Mutta toimiiko laite enää? Eli saatko laitettua sen päälle ja yhdistettyä tietokoneeseen usb kaapelilla?
     
  4. gratnak

    gratnak Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2010
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ei oo syncrot päällä, eikä puhelin inahdakaan. Totaalisen rikki siis.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Millä ohjelmalla otit tuon varmuuskopioin?
     
  6. gratnak

    gratnak Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2010
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Clock Work Modilla. Hommaan ensi viikolla SGS III:sen johon ajattelin saada yhteystiedot yms. takaisin. Tuota backupia siihen tuskin pystyy suoraan siirtämään kun kyseessä kuitenkin eri puhelin.

    E: oliskohan mahdollista avata tuota backup pakettia jollakin android-emulaattorilla PC:llä tuosta CWM-backup tiedostosta? Mulla oli aika äärimmilleen hiottu CM10.1 ulkoasuaan myöten ja olis mukava saada käyttis samannäkösenä / samoilla ominaisuuksilla myös SGS III:seen?

    Entä tuon i9305 roottaus, poikkeaako i9300 roottauksesta?
     
    Viimeksi muokattu: 26.07.2013
  7. gratnak

    gratnak Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2010
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saattaakin kuulema olla, että puhelimeni näyttö on vain rikki. Pystyiskös jollakin ihmekikalla kokeilemaan ulkoisessa näytössä (LCD-telkku tms) toimiiko itse puhelin?
     

Jaa tämä sivu